اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

تعامل با نمایندگان مجلس نهم را در دستور کار داریم

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: تعامل با نمایندگان مجلس نهم را به مانند نمایندگان هشتم در دستور کار خود داریم.

تعامل با نمایندگان مجلس نهم را در دستور کار داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم‌رضا پیریایی پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور خود در پای صندوق رای در شعبه شماره 32 واقع در مخابرات مرکزی همدان، انتخابات را یک رویداد مهم اجتماعی خواند و افزود: با برنامه‌ریز‌ی‌های صورت گرفته و با تمهید مقدمات و شرایط، زمینه برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان مهیا شده است.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: لازم است از عموم مردم که با اشتیاق در شعب اخذ رأی حاضر شده‌اند تشکر کنم.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند، تأکید کرد: انتظار ما این است که منتخبان مردم در مجلس خدمتگزار مردم باشند و با همدلی و صمیمت در راستای توسعه استان گام بردارند.

وی عنوان کرد: پیام من به مجموعه مدیران استانی نیز این است که وظایف خود را در قبال این مردم ولایتمدار و انقلابی به خوبی انجام دهند.

پیریایی با بیان اینکه دشمنان در هر مرحله از حضور مردمی دنبال اخلال‌گری هستند، افزود: به طور قطع با حضور گسترده مردمی در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، حساب کار دست دشمن می‌آید.

وی با بیان اینکه دنیا اذعان دارد که حکومت ایران متکی به آرای مردمی است، اظهار داشت: این مهم به دلیل حضور به موقع و گسترده مردم در صحنه دفاع از ایران اسلامی بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم با حضور در شعب اخذ رأی در دور دوم انتخابات، برای تکمیل کار خود وارد شده‌اند، گفت: این مهم زمینه کسب توفیقات بسیاری را فراهم می‌آورد.

وی با اشاره به حضور شایان توجه مردم در دوره‌های مختلف انتخابات افزود: البته بالاترین حضور و مشارکت مردمی در دوره نهم مجلس شورای اسلامی بوده است.

پیریایی با تأکید بر لزوم وجود وحدت بین مردم و مسئولان تصریح کرد: استان همدان گام‌های بسیار خوبی در اسناد بالادستی برداشته که بر این اساس فضای رسیدن به اهداف روشن واضح است و باید بر این اساس مراحل دیگر را نیز طی کنیم.

به گفته وی مجموعه مدیران باید با قوت بیشتری در امر خدمت‌رسانی به مردم حاضر شده و ارتباط و اتحاد خود را با یکدیگر حفظ کنند.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه معدل ارتباط بین مدیران استان و نمایندگان مجلس هشتم بسیار خوب بوده، تأکید کرد: این تعامل با نمایندگان دوره نهم نیز حفظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید در ابعاد مختلف تفکر و آینده‌نگری را لحاظ کرد، افزود: رعایت نقاط قوت در استان و استفاده بهتر و بیشتر از فرصت‌ها بسیار مهم است که در این راستا باید نقاط ضعف را برطرف کرد.

پیریایی ادامه داد: ایران تجربه بسیار خوبی در انتخابات داشته به طوری که معدل انتخابات کشور ما قابل مقایسه با انتخابات دیگر کشورها نیست که این حضور یک نقطه قوت برای ما به شمار می‌رود.

وی گفت: مردمسالاری دینی تجربه ارزشمندی است که باید مطالعات لازم در خصوص انتخابات انجام شود.

استاندار همدان با اشاره به حضور قابل توجه مردم همدان در انتخابات تأکید کرد: در همین راستا استان همدان باید پیشگام در استان‌های دیگر شده و دیگر استان‌ها از تجارب گرانسنگ آن بهره گیرند.

وی در پاسخ سوالی در ارتباط با لزوم بومی‌سازی مدیران استانی که توسط یکی از کاندیداها مطرح شده بود گفت: مدیران استان بومی‌سازی شده‌اند و انتخاب افراد این مهم را ثابت می‌کند.

پیریایی اضافه کرد: محافظه‌کاری در برگزیدن برخی افراد لازم است و باید بیشتر از صحبت کردن در عرصه عمل وارد فعالیت شد.

وی با بیان اینکه تکرار یک موضوع مثل لزوم بومی‌سازی باعث ایجاد شبهه ‌می‌شود، اظهار داشت: توجه به این نکته لازم است که این مهم در استان رعایت می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه من همواره امر بو‌می‌سازی را مورد توجه قرار داده‌ام، افزود: اغلب نیروهایی که از تهران برای مدیریت‌های استانی انتخاب شده‌اند غیر بومی بودند ولی من با بیشتر آنها مخالفت کردم.

وی تأکید کرد: از سوی دیگر در این زمینه باید تعامل بین مدیران و نمایندگان استان باشد ولی نباید در کار هم دخالت کنند.

پیریایی با بیان اینکه استاندار نماینده رئیس جمهور است، گفت: جمع نتایج مردمسالاری دینی در انتخابات هیئت دولت و نمایندگان وجود داشته و نمایندگان می‌توانند در طرح سئوال و استیضاح، در راستای تعالی استان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه آنچه واقعیت دارد آن چیزی نیست که نشان داده می‌شود، ادامه داد: آن چه مهم است این است که من در بدو ورود به استان مورد وفاق هشت نماینده استان بودم و اینکه نماینده‌ای بیان می‌کند در پذیرش من در برابر هشت نماینده دیگر ایستادگی کرده موضوع مهمی نیست.

استاندار همدان افزود: آنچه مهم است تأیید من توسط هشت نماینده از 9 نماینده استان بود که این به معنای نقطه قوت من است.

وی با بیان اینکه تعامل با نمایندگان نهم را به مانند نمایندگان هشتم در دستور کار خود داریم، تعامل با رسانه‌ها را نیز تعامل بسیار خوبی دانست و خاطرنشان کرد: بیشترین همراهان ما بعد از مدیران استانی، خبرنگاران هستند که این مهم جای توجه دارد.

پیریایی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شایع شده بعد از برگزاری انتخابات، شما استان همدان را ترک خواهید کرد؟ اظهار داشت: از این مباحث در هر بحث رقابتی پیش می‌آید، بنده رابطه خوبی با منتخبان و مدیران دارم مخصوصاً ارتباط من و مجموعه‌ام با مجلس نهم بسیار خوب شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه من مهم نیستم بلکه مردم اهمیت دارند، تأکید کرد: بنده کماکان در خدمت مردم استان همدان هستم.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول