اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه دشتی:

استکبار جهانی از نام سپاه در هراس است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه دشتی گفت: استکبار جهانی از نام سپاه در هراس است و شما پاسداران و بسیجیان افتخار نظام و بازوان ولایت هستید.

استکبار جهانی از نام سپاه در هراس است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام مجتبی عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، هادیان سیاسی، فرماندهان و مدیران عقیدتی و نظارت حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان دشتی که در محل سپاه این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: عقیدتی سیاسی یکی از ارکان مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول زمان با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه دشتی افزود: استکبار جهانی از نام سپاه در هراس است و پاسداران و بسیجیان افتخار نظام و بازوان ولایت هستید.

وی ادامه داد: طرح سپاه هراسی از سوی استکبار جهانی نشانگر جایگاه و نقش شما پاسداران و بسیجیان و این نهاد مقدس است.

عباسی افزود: مربیان عقیدتی سیاسی نقش مهم و ویژه‌ای در خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار به ویژه آمریکا، اسرائیل، انگلیس و ... بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه دشتی، دیدار با امامان جمعه خورموج و کاکی، دیدار با خانواده معظم شهدای عرصه تعلیم و تربیت، محفل انس با قرآن، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، نشست‌های سیاسی و پاسخ به شبهات دینی، برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به ویژه کوهپیمایی فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی و برگزاری مراسم‌ تجلیل از اساتید، مربیان عقیدتی و سیاسی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

در پایان نیز از 50 نفر از مربیان عقیدتی، سیاسی، هادیان سیاسی، فرماندهان و مدیران عقیدتی و نظارت حوزه‌های مقاومت و مسئول رسانه بسیج هنرمندان و خبرنگاران بسیج و خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول