اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهبهان:

مردم از اهمیت دور دوم انتخابات آگاه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهبهان گفت: حضور و مشارکت خوب مردم در انتخابات امروز نشان داد که مردم ما از اهمیت مرحله دوم انتخابات بخوبی آگاه هستند.

مردم از اهمیت دور دوم انتخابات آگاه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام حمید برازش صبح امروز پس از شرکت در مرحله دوم در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: انتخابات از جمله رویدادهای کشور ما بوده و زمینه‎ساز تغییرات اساسی در آن است و هر فردی به جامعه، شهر و کشور خود اندکی نیز اهمیت دهد، انتخابات را درک کرده و پی به اهمیت آن خواهد برد.

برازش خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت انتخابات در کشور ما و عنایت به این نکته که در کشور اسلامی ما مجلس و نمایندگان برای آن تصمیم‎گیری می‎کنند، همه باید در این رویداد مهم شرکت کرده و آن را یک وظیفه شرعی بدانیم.

وی به فعالیت‎های زیاد دشمنان در این برهه زمانی اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب ما از روز نخست پیروزی آن تاکنون با توسل به هر حربه و عملی قصد شکست دادن آن را داشته و از هیچ تلاشی در این زمینه غافل نشده‎اند اما در این میان مردم آگاه و با بصیرت ما همواره با حضور فعال در صحنه‎های حساس کشور، اجازه نداده‎اند این دشمنان قسم خورده راه به جایی برده و حتی اندک قدمی به سوی هدف خود بردارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهبهان اذعان داشت: در همین راستا مردم ما بار دیگر در 12 اسفند ماه حماسه‎ای عظیم خلق کرده و با مشارکت حداکثری خود مشت محکم دیگری بر دهان دروغگویان استعمارگر زدند و نشان دادند که مردم ما نظام و انقلاب اسلامی را رها نکرده و نمی کنند.

وی افزود: حضور امروز ملت، گروه و حزب نداشته و همه در پای صندوق‎های رأی حضور یافته و بار دیگر با بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب، شهیدان و آرمان‎های آنها تجدید میثاق کردند.

برازش در پایان تصریح کرد: هر یک از واجدین شرایط که تاکنون به صندوق‎های اخذ رأی مراجعه نکرده‎اند، هرچه زودتر باید رفته و رأی خود را به صندوق بیندازند تا جای هیچ حرفی را باقی نگذارند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول