اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر:

شبکه‌های توزیع آب روستایی استان بوشهر فرسوده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: شبکه‌های توزیع آب روستایی استان بوشهر فرسوده است.

شبکه‌های توزیع آب روستایی استان بوشهر فرسوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد پردل بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه شبکه توزیع آب روستایی از رویکردهای مهم شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: کارشناسان و متخصصین شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر پیگیری‌های متعددی برای بهبود وضعیت شبکه‌های توزیع آب در روستاهای استان بوشهر انجام داده‌اند و در آینده نزدیک شاهد تحول در شبکه توزیع آب روستایی استان بوشهر خواهیم بود.

پردل بیان داشت: 11 پروژه در روستاهای مختلف استان بوشهر در شبکه‌های توزیع آب روستایی در دست اجرا است و یک پروژه توسعه‌ای که تمام نقاط استان بوشهر را تحت پوشش قرار می‌دهد نیز به زودی اجرایی می‌شود.

وی به وجود مشکلات اساسی در شبکه‌های توزیع آب روستایی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: فرسوده بودن شبکه‌های توزیع آب روستایی استان بوشهر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات ماست و با همکاری مدیران ارشد استان نسبت به رفع این مشکلات اقدام خواهیم کرد.

این مسئول ابراز داشت: برای رفع مشکلات در روستاهای استان بوشهر اقدامات گسترده‌ای در حال اجرا است و آبرسانی روستاها به صورت مجتمع از راهکارهایی است که به منظور رفع مشکلات استان بوشهر شاهد آن خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر عنوان کرد: ایجاد مخازن ذخیره آب در مجتمع‌های آبرسانی روستایی به منظور رفع مشکلات مردم در مواقع قطعی آب از برنامه‌ها و رویکردهای مهمی است که مسئولان آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر به آن توجه دارند.

پردل تاکید کرد: با احداث سد بالادست رودخانه دالکی مشکلات موجود در شبکه توزیع آب روستایی استان بوشهر تا حدود زیادی برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: در برخی موارد برای رفع مشکل کم‌آبی شاهد حفر چاه، لایروبی و ... بوده‌ایم.

این مسئول ادامه داد: در زمینه تامین آب شرب روستایی بخش شبانکاره و آبپخش از طریق خط آبرسانی کوثر و بقیه از طریق چشمه ساسان و سایر منابع آبی تامین می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر بیان داشت: در روستاهای شهرستان دشتستان و سایر نقاط استان بوشهر که فاقد شبکه توزیع آب روستایی هستند از طریق سیار با قیمت بسیار مناسب آب شرب بهداشتی را در اختیار ایشان قرار می‌دهیم.

پردل افزود: در روستاهای بخش آبپخش و شبانکاره شهرستان دشتستان مشکلاتی وجود دارد که رفع آنها را به طور جدی در دستور خود قرار داده‌ایم.

وی بیان داشت: با تمهیداتی که اندیشیده‌ایم، با ایجاد ایستگاه پمپاژ که در کوتاه‌مدت آینده شاهد اجرای آن خواهیم بود مشکل آبی روستاهای بخش آبپخش و شبانکاره مرتفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر اضافه کرد: در دهستان زیراه بخش سعدآباد زنگ‌زدگی و هواگرفتگی لوله‌ها از مشکلات اساسی است و در راستای رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول