اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع):

منیت، نشانه تربیت ناصحیح است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با اشاره به حوادث فتنه 88 و پس از آن گفت: منیت دوری از تربیت و نشانه عدم تربیت صحیح است.

منیت، نشانه تربیت ناصحیح است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم، طی مراسمی با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، مربیان نمونه عقیدتی سیاسی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این مراسم مدیر عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) طی سخنانی به ماندگاری کلام شهید مطهری اشاره کرد و افزود: آنچه باعث ماندگاری و نفوذ کلام شهید مطهری شد این بود که آرزوی حاکمیت مطلق اسلام و ارزش‌های اسلامی در دلش موج می‌زد.

وی ابراز داشت: حاکمیت مطلق اسلام محقق نمی‌شود مگر با حاکمیت امام معصوم و انقلاب اسلامی زمینه‌ساز حکومت امام معصوم(ع) و حاکمیت مطلق ارزش‌های الهی است.

غلامرضا جودت همچنین بر لزوم ترویج مفاهیم و متون ارزشمند اسلامی و کلام معصومین(ع) در جامعه مثل خطبه فدکیه و دعای ندبه تاکید کرد.

در ادامه این مراسم جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، طی سخنانی به اهمیت عنصر تربیت به عنوان مغز و محور کمال انسان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام ولی‌زاده گفت: سه عنصر مربی، متربی و مبانی(متن و محتوا) در تربیت مؤثر هستند که سپاه از این سه خصوصیت به خوبی بهره‌مند است.

وی خاطر نشان کرد: انسان تربیت‌یافته مسیر دین، به جایی می‌رسد که شهادت در راه خدا را مایه افتخار می‌داند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه درسپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با اشاره به مصادیقی از اشخاص در دوران انقلاب و فتنه سال 88 گفت: منیت داشتن نشانه عدم تربیت صحیح است و منیت یعنی دوری از تربیت و اگر در کانال تربیت قرار نگیریم در هر موقعیت و مقامی باشیم به ته دره سقوط می‌کنیم.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول