اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی:

افزایش وزن معنویت در جامعه سبب انجام درست امور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر افزایش معنویت در جامعه گفت: افزایش وزن معنویت در جامعه سبب انجام درست امور است.

افزایش وزن معنویت در جامعه سبب انجام درست امور است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران، فرهاد بشیری در جمع مسئولان اجرایی شهرستان پاکدشت کار و تلاش را موجب رفع توطئه های دشمنان دانست و گفت: امروز همه مسئولان وظیفه دارند تا با پشتیبانی کردن از صنعت و کشاورزی، نسبت به ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان پاکدشت اقدام کنند چرا که کار و تلاش و ایجاد اشتغال پایدار توطئه دشمنان قسم‌خورده‌ای که به دنبال نگاه طمع‌کارانه نسبت به منابع، خلیج فارس و کشور هستند را خنثی می‌کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای طرح اتصال اتوبان شهید بابایی تهران به پاکدشت موافقت دولت بود و اجرای این طرح نقش اساسی و مهمی در توسعه این شهرستان دارد و امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.

وی در ادامه عنوان کرد: شهرستان پاکدشت از جمله شهرستان‌های کشور است که از سالیان دور دارای دانشگاه و حوزه علمیه بوده و این امر آثار فرهنگی فراوانی را برای شهرستان در پی داشته است و باید تلاش کرد تا فضای علمی، دانش، تحقیق و تخصص در این شهرستان گسترش پیدا کند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: بالا بردن وزن معنویت در فضای جامعه یکی از مهمترین مسائلی است که باید در اجرای کارها مورد توجه قرار گیرد، تا به واسطه آن کارها به درستی انجام و با قدرت ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول