اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاگرد آیت‌الله مصباح یزدی تشریح کرد

ماجرای درس خودشناسی آیت‌الله مصباح در مدرسه حقانی

خبرگزاری فارس: شاگرد آیت‌الله مصباح یزدی با تشریح برگزاری درس خودشناسی آیت‌الله مصباح یزدی گفت: در این درس مسائل ریشه‌ای و بسیار عمیق مطرح می‌شد.

ماجرای درس خودشناسی آیت‌الله مصباح در مدرسه حقانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام اکبر میرسپاه عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید مطهری و تجلیل از آیت‌الله مصباح یزدی در سخنانی با اشاره به اینکه به نمایندگی از شاگردان آیت‌الله مصباح از ایشان تقدیر خواهد کرد، گفت: زمانی آیت‌الله مصباح در مدرسه حقانی درس جدیدی را آغاز کردند که کسی اسم این درس را نمی‌دانست.

وی افزود: پس از گذشت چندین جلسه از این درس ایشان نام این درس را خودشناسی مطرح کردند و در این درس سخنان ریشه‌ای و ضروری مطرح می‌شد.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه چنین درسی تا پیش از آن مطرح نشده بود، گفت: مطالب بسیار عمیق در این جلسه درس توسط علامه مصباح یزدی مطرح می‌شد و این درس یک ضرورت بود.

وی با اشاره به اینکه از محضر اساتید مختلفی بهره برده است، افزود: آیت‌الله مصباح پیوسته استاد ما هستند و هرگاه که صحنه‌های حساس پیش می‌آید، ایشان ما را هدایت می‌کنند.

میرسپاه با اشاره به اینکه در مسائل اخیر نیز علامه مصباح حرف نهایی را زدند، بیان داشت: زبان ما توانایی تشکر از زحمات ایشان را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مقام استاد معنوی است و ما نیز در این مراسم با هدیه‌ای معنوی از مقام آیت‌الله مصباح یزدی تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول