اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قم:

پاداش پایان خدمت بازنشستگان قم پرداخت شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قم از پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان قم که در طول یک سال گذشته بازنشسته شده‌اند، خبر داد.

پاداش پایان خدمت بازنشستگان قم پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، حمیدرضا سوری گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان که تا پایان سال 90هجری شمسی به کسوت پرافتخار بازنشستگی نائل شده‌اند به حساب آنان واریز شد.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه پیشکسوتان و بازنشستگان از دریافت فوری و بدون تاخیر پاداش 30 سال فعالیت خود محروم بوده‌اند که خوشبختانه در سال 91 پاداش خدمت فرهنگیان به صورت و بدون تاخیر به حساب آنان واریز می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قم با گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه آیت الله مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم افزود: هدیه تمام معلمان نمونه در استان قم به حساب آنان واریز شده و آنها می‌توانند نسبت به برداشت آن اقدام کنند.

سوری یاد آور شد: استان قم در پرداخت‌ها از استان‌های سرآمد کشور است و توانسته در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به واریز مطالبات فرهنگیان اقدام کند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول