اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در قم

جشنواره مجلات علمی واحدهای آموزشی حوزه علمیه برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره سراسری مجلات علمی واحدهای آموزشی حوزه‌های علمیه سراسر کشور در قم برگزار شد.

جشنواره مجلات علمی واحدهای آموزشی حوزه علمیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در این جشنواره که امروز در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه قم برگزار شد مسئولان و سردبیران نشریات تخصصی حوزه‌های علمیه و معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه سراسر کشور حضور داشتند.

مسئول اداره ترویج معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه در این مراسم گفت: این جشنواره برای نخستین بار در سطح کشور برگزار شد که هدف اصلی آن نیز ارزیابی نشریات تخصصی حوزه‌های علمیه بود.

حجت‌الاسلام مهدی محقق بیان داشت: در این جشنواره می‌کوشیم تا شاخص‌های اصلی ارزیابی نشریات را به مسئولان و سردبیران گفته تا شاهد ارتقای سطح علمی این مجلات باشیم.

معاون پژوهشی حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز در این مراسم گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا شاهد دست به قلم شدن و نوشتن مقالات علمی توسط طلاب باشیم.

حجت‌الاسلام سید علی عماد تاکید کرد: نوشتن مطالب علمی موجب خواهد شد تا استعدادهای طلاب کشف شده و مقالات علمی آنها نیز در  اختیار محققان قرار گیرد.

شایان ذکر است طی ارزیابی‌های صورت گرفته در یک سال اخیر، اخلاق، کلام، تفسیر، علوم انسانی‌، ادبیات عرب، فقه و حقوق، اصول و فقه، تاریخ، فلسفه، علوم حدیث و عرفان موضوعاتی بوده‌اند که در خصوص آنها مقالات علمی در نشریات حوزه منتشر شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول