اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز

نتیجه انتخابات مرحله دوم انتخابات مجلس شنبه اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تبریز نتایج انتخابات را فردای روز رای‌گیری یعنی روز شنبه 16 اردیبهشت اعلام و پیش‌بینی کرد اگر مسئله خاصی روی ندهد امکان زمان اعلام نتیجه زودتر هم وجود دارد.

نتیجه انتخابات مرحله دوم انتخابات مجلس شنبه اعلام می‌شود

محمود چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: 874 شعبه در حوزه انتخابیه آذرشهر، اسکو و تبریز آرای مردم در دور دوم نهمین انتخابات مجلس را جمع‌آوری می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد صندوق 700 شعبه مختص شهرستان تبریز بوده و مابقی متعلق به آذرشهر و اسکو است.

فرماندار شهرستان تبریز گفت: کل صندوق سیار 23 صندوق خواهد بود که در شهرستان تبریز دایر است و از این تعداد 15 صندوق شهری و هشت صندوق روستایی خواهد بود.

چمنی اضافه کرد: در مرحله دوم رقابت‌های انتخاباتی شش کاندیدای مرحله اول که حائز اکثریت آرا بوده حضور دارند که سه نفر با کسب اکثریت آرا به مجلس راه می‌یابند.

فرماندار تبریز تصریح کرد: در این دوره از انتخابات هر فرد فقط در حوزه انتخابیه‌ای که دور اول رای داده، حق رای دارد به علاوه کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده و رای نداده‌اند می‌توانند در شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات شرکت کنند.

چمنی خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی رای اولی هم خواهیم داشت که این افراد در مرحله اول به سن قانونی نرسیده بودند و در بین مرحله اول تا دوم به 18 سال تمام رسیدند نیز می‌توانند رای بدهند به عبارتی متولدان 15 اردیبهشت73 به قبل می‌توانند پای صندوق‌ها حاضر شوند.

وی، در زمینه عوامل اجرایی نیز گفت: این عده 11 نفر خواهند بود که ریاست این هیئت با فرماندار شهرستان تبریز است.

چمنی اعلام نتایج انتخابات را فردای روز رای‌گیری یعنی روز شنبه 16 اردیبهشت اعلام و پیش‌بینی کرد اگر مسئله خاصی روی ندهد امکان زمان اعلام نتیجه زودتر هم وجود دارد.

وی در ادامه با تقدیر از حضور مردم در دور اول انتخابات از آنان خواست کار نیمه تمام خود را تکمیل کرده و با انتخاب اصل به یاوه‌گویی‌های دشمنان و مغرضان نظام پایان دهند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول