اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین نشست آموزشگاه‌های آزاد هنری در سنندج

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری نخستین نشست تخصصی آموزشگاه‌های آزاد هنری استان در سنندج خبر داد.

برگزاری نخستین نشست آموزشگاه‌های آزاد هنری در سنندج

قباد میمنت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به دستورالعمل مرتبط با آموزشگاه‌های هنری استان، اظهار کرد: این نشست با هدف تعامل بیشتر این آموزشگاه‌ها در حوزه فعالیت تخصصی و ارتقا سطح آموزش‌های هنری و استفاده از توان هنری هنرمندان صاحب نام و پیشکسوت کردستانی در سال مزین به نام تولید ملی، حمایت ‌از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست به همت و تلاش دبیرخانه نظارت و هماهنگی بر فعالیت هنرهای تجسمی استان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج در 17 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان با اشاره به ارتقا سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی - هنری پیش‌بینی شده در سال‌جاری، تصریح کرد: تمام تلاش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سال‌جاری معطوف به افزایش بازده برنامه‌های موثر فرهنگی با توجه به توانمندی موسسات و انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی دارای مجوز است.

میمنت‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: در نشست آموزشگاه‌های آزاد هنری استان ضمن تجلیل از سه آموزشگاه برتر و فعال استان در سال گذشته، به توجه بیشتر آموزشگاه‌ها برای تشدید جنبش نرم‌افزاری آموزش فراگیر رشته‌های فرهنگی، هنری پرداخته خواهد شد.

این نشست 17 ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به دبیری حمیدرضا زری کارشناس و مسئول هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول