اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی خبر داد

12 هزار ناظر و هیئت اجرایی در 876 صندوق حوزه انتخابیه تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی آذربایجان‌شرقی تعداد صندوق‌های رای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را 876 صندوق رای اعلام کرد و گفت: 12 هزار نفر در قالب هیئت اجرایی و نظارت در انتخابات این حوزه حضور خواهند داشت.

12 هزار ناظر و هیئت اجرایی در 876 صندوق حوزه انتخابیه تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد رستمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای برگزاری مرحله دوم انتخابات، بیش از 12 هزار نفر به عنوان هیئت‌های مختلف اجرایی و نظارتی در قالب 876 صندوق رای حضور خواهند داشت و به اجرای مراحل مختلف انتخابات از آغاز رای‌گیری تا پایان شمارش آرا خواهند پرداخت.

وی نظارت ستاد بازرسی استان بر حسن اجرای تمام مراحل انتخابات را قوی و قاطع توصیف کرد و افزود: روند انتخابات به شکل مستمر مورد بررسی و رصد این ستاد قرار می‌گیرد.

رستمی با اشاره به اینکه در سطح استان فقط انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر به دور دوم کشیده شده است، افزود: در این مدت، بارها و بارها کمیته‌های اجرایی و پشتیبانی مورد بازدید و بررسی قرار گرفته‌اند و اکنون تمام این مراکز به طور کامل آماده برگزاری انتخابات هستند.

وی گفت: تمام تلاش دست اندرکاران برگزاری این مرحله از انتخابات این است که انتخابات با صحت و سلامت برگزار شده و با راهیابی دیگر نمایندگان این حوزه انتخابیه به مجلس، شاهد تحقق اهداف ملت با تلاش نمایندگان مردم باشیم.

رئیس ستاد بازرسی استان، تعامل ستادهای بازرسی، اجرایی و نظارتی با یکدیگر را مثبت و موثر دانست و تصریح کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده انتظار داریم همانند مرحله اول شاهد کمترین تخلفات در این حوزه انتخاباتی مهم و اثرگذار باشیم و دستگاه‌های نظارتی مجاب شده‌اند به دقت و جدیت، نظارت بر تمام فرآیندهای اجرایی انتخابات را به طور قانونی اعمال کنند.

رستمی تاکید کرد: فرآیند برگزاری و ضوابط اجرایی انتخابات به شکلی برنامه‌ریزی شده و اجرایی خواهد شد که هرگونه شائبه‌ای را برای مردم، کاندیداها و هواداران آنها مرتفع می‌کند.

وی از عموم مردم شریف حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر درخواست کرد در روز جمعه 15 اردیبهشت ماه، با حضور گسترده پای صندوق‌های رای، در انتخاب نماینده مورد نظر خود مشارکت کرده و گامی موثر در راستای توسعه سیاسی و اجتماعی و افزایش مشارکت مدنی کشورمان بردارند.

مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر روز جمعه 15 اردیبهشت ماه به صورت همزمان با سایر حوزه‌هایی که انتخاب نمایندگان مردم آنها به دور دوم موکول شد، برای انتخاب 3 نماینده مجلس این حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول