اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

قاتل فراری در بوشهر دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری و کشف قتل عمد در استان بوشهر خبر داد.

قاتل فراری در بوشهر دستگیر شد

 رضا محمدی‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان بوشهر قاتل فراری در عسلویه استان بوشهر دستگیر شد.

وی افزود: در پی خبر واصله مبنی بر حضور و تردد یکی از قاتلین فراری و تحت تعقیب به نام "ب" که در تاریخ بیست و نهم شهریورماه سال 86 مرتکب قتل فردی به نام "چ" شده بود در محور مواصلاتی بوشهر به سمت عسلویه با یک دستگاه اتوبوس در حال تردد به بندرعباس است، سریعا اکیپی متشکل از پلیس آگاهی آن شهرستان به سه راهی پتروشیمی واقع در اتوبان اصلی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی بوشهر تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی اتوبوس مورد نظر شناسایی و در ایستگاه بازرسی بندو متوقف و متهم مورد نظر شناسایی و دستگیر شد.

محمدی‌یگانه بیان کرد: در تحقیقات به‌ عمل آمده از وی صراحتا به قتل اعتراف کرد و عنوان کرد، به علت اختلاف قبلی و انتقام‌جویی قتل برادرم دست به چنین عملی زده و قصد داشتم وی را زخمی کنم که متاسفانه به ‌قتل رسید.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران یک قبضه اسلحه کلاش به همراه یک تیغه خشاب و 13 تیر فشنگ جنگی مربوطه در منزل خواهر متهم واقع در سعدآباد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین با اشاره به کشف کالای قاچاق در گناوه گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان گناوه یک محموله کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

محمدی‌یگانه اضافه کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گناوه در استان بوشهر در حین گشت‌زنی در محور گناوه به برازجان (سه راهی بندر ریگ) به یک دستگاه خودروی وانت مزدا به رانندگی "الف " ساکن گناوه مظنون و خودرو را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودرو تعداد 30 عدد استارت مستعمل ، پنج عدد دینام مستعمل، تعداد پنج عدد پوسه گیربکس مستعمل، تعداد پنج عدد سرسیلند مستعمل همگی مربوط به خودروی سواری فاقد هرگونه مدرک مثبته گمرکی به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف و ضبط شد، خودروی حامل کالای قاچاق توقیف و راننده برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول