اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز پلی‌آٰف لیگ برتر در بوشهر برگزار می‌شود

لیگ برتر در انتظار سرخپوشان محبوب بوشهری

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر امروز در دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر در دیداری حساس در بوشهر به مصاف حریف خود از لرستان می‌رود.

لیگ برتر در انتظار سرخپوشان محبوب بوشهری

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در حالی که به گفته سرمربی ایرانجوان، این تیم برای سقوط نکردن از لیگ یک بسته شده بود حالا در یک قدمی رسیدن به لیگ برتر قرار دارد و هواداران پرشور این تیم در انتظار یکسره شدن صعود ایرانجوان به لیگ برتر هستند.

ایرانجوان بوشهر که خیلی بی‌سر و صدا و با داشتن جوانان مستعد و بی‌حاشیه خود را به این مرحله از لیگ رسانده امیدوار است در بوشهر کار صعود را یکسره کرده و به لیگ برتر صعود کند.

پلی‌آف ! یکی از سخت‌ترین و کشنده‌ترین مرحله از بازی‌های فوتبال است، خیلی‌ها پلی‌آف را جایی برای اشتباه کردن نمی‌دانند و معمولا تیم‌هایی در این مرحله موفق‌تر هستند که کمترین اشتباهات ممکن را انجام می‌دهند.

ایرانجوان بوشهر تیمی با بیش از شش دهه سابقه حالا در پلی‌آف لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد، اتفاقی که تاکنون در تاریخ این باشگاه ریشه‌دار بوشهری رخ نداده است.

خوش‌بین‌ترین هوادار ایرانجوان هم در ابتدای فصل فکر حضور در این مرحله را نمی‌کرد اما مدیریت جعفر پورکبگانی در خارج از گود و هدایت متفکرانه کادر فنی این تیم به رهبری عبدالرحیم خرمزی در داخل مستطیل سبز و البته حضور بازیکنان جوان و با انگیزه موجب شد تا رؤیای هواداران پرشور این تیم آرام آرام به حقیقت بپیوندد.

حالا لیگ برتر، جوانان خوش‌استیل خرمزی را فریاد می‌زند جوانانی که ثابت کرده‌اند اگر میدانی به آنها برسد می‌توانند شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارند، در این میان نمی‌توان از نقش بازیکنان با تجربه‌ای همچون فابیو کاروالهیو ، دیگو ماکسیمو، محمد فعال، محمد کوتی و... به سادگی گذشت.

نکته‌ قابل تامل ایرانجوان در این فصل را می‌توان بدون حاشیه بودن تیم خرمزی عنوان کرد، مسئله‌ای که بدون تردید یکی از عوامل اصلی صعود ایرانجوان به پلی‌آف بوده ! خرمزی و شاگردانش در لیگ امسال شیوه بازی و امتیازگیری را به خوبی اجرا کردند و به قول رسانه‌ای‌های لیگ یک باز این بار هم می‌خواهند نام و آوازه فوتبال بوشهر را برای ایرانیان زنده نگه دارند، استانی که امتیاز نمی‌خرد، سهمیه هدیه نمی‌گیرد و با زور بازوی خود و اتکا به مربیان بومی به لیگ برتر می‌آید.

حریف ایرانجوان تیمی گمنام اما با انگیزه است، تیم گهر زاگرس با یک مربی جوان و نام آشنا به نام مهابادی به بوشهر می‌آید، آنها برای ارائه یک بازی بسته و دل بستن به ضد حملات برنامه خواهند داشت، نکته‌ای که از خصوصیات بارز ایرانجوان هم است، شاگردان خرمزی برای صعود باید با حوصله بازی کنند چرا که نخستین بازی برای قرمزهای بوشهر آخرین بازی نیست! امکان رقم خوردن هر نتیجه‌ای در بازی رفت وجود دارد اما یادمان باشد که بازی برگشتی هم در کار است.

تیم سرشار از انگیزه ایرانجوان برای صعود هیچ چیز کم ندارد، باید آنها را حمایت کرد تا باز هم ثابت شود که فوتبال بوشهر برای حضور در لیگ برتر شایستگی‌های بسیاری دارد.

استان بوشهر با وجود جمعیتی کمتر از بسیاری از استان‌ها این روزها با وجود دو تیم محبوب یعنی شاهین و ایرانجوان در آستانه لیگ برتری شدن هستند و این امر نشان از ظرفیت بالای این استان در رشته فوتبال دارد.

گزارش از: فاضل قنبرپور

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول