اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

60 هزار نشاء گل در شهر برازجان غرس شد

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: در سال جاری 60 هزار نشاء گل در تمامی نقاط شهر برازجان غرس شده است.

60 هزار نشاء گل در شهر برازجان غرس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کریم حسین‌آبادی سه‌شنبه شب در نشست با مدیران واحدهای مختلف شهرداری برازجان اظهار داشت: توجه به زیبایی و ظاهر شهر از مسائل مهمی است که تمامی شهرداری‌ها باید به آن توجه داشته باشند و شهرداری برازجان در سال‌های اخیر با حساسیتی خاص این مساله را دنبال کرده است.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: بهبود وضعیت فضای سبز و ایجاد فضای سبز در نقاط مختلف شهر برازجان از اقدامات مهم شهرداری به منظور بهبود وضعیت ظاهری شهر برازجان است.

حسین‌آبادی ادامه داد: با شناخت نیازهای شهری و مناطق کمتر توسعه یافته در ماه‌‌های گذشته شاهد ایجاد فضای سبز و گل‌کاری در 40 نقطه شهر برازجان بوده‌ایم.

وی در همین راستا اضافه کرد: استفاده از راهکارهای کارشناسی شده با توجه به زیست بوم شهری و شرایط شهری از مهم‌ترین مسائل در این ارتباط است و باید در تمامی مراحل مورد توجه قرار داد.

این مسئول در ارتباط با میزان فعالیت انجام شده در بهبود وضعیت فضای سبز شهری در برازجان ابراز داشت: در راستای فعالیت‌های زیباسازی شهرداری برازجان بیش از 60 هزار نشاء گل در سال جاری در تمامی نقاط شهر برازجان غرس شده است.

شهردار برازجان تصریح کرد: در سال جاری نیز این برنامه‌ها را به طور جدی مورد پیگیری قرار خواهیم داد و برای بهبود وضعیت فضای سبز برازجان با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

حسین‌آبادی بیان داشت: چمن‌کاری پارک‌ها و بلوارها از مهم‌ترین اقداماتی است که مورد توجه مسئولان شهرداری برازجان بوده و در این ارتباط شاهد چمن‌کاری فاز 2 پارک مادر، بلوار معلم و فضای سبز حاشیه اداره برق بوده‌ایم.

شهردار برازجان گفت: در برخی میادین و بلوارها شاهد اتمام گل‌کاری بوده‌ایم و می‌توان به گل‌کاری میادین کارگر، کوثر، نور، کشاورز، گلستان، مجاهد و ... اشاره کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول