اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طراح دکوراسیون و کارشناس معماری:

معماری ایرانی به دست کارشناسان و طراحان زنده می‌شود

خبرگزاری فارس: طراح دکوراسیون و معماری گفت: اگر سازندگان و انبوه‌سازان پروژه‌های با متراژ پایین را برای طراحی داخلی به معماران و طراحان بسپارند، معماری ایرانی زنده می‌شود.

معماری ایرانی به دست کارشناسان و طراحان زنده می‌شود

شیرین زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار داشت: سازندگان و انبوه‌سازان باید پروژه‌های خود با متراژ پایین را برای طراحی داخلی به معماران و طراحان بسپارند تا کار به صورت اصولی انجام شود و اگر این اقدام صورت پذیرد، معماری کشورمان روال گذشته را در پی می‌گیرد و دوباره در جهان به اوج می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر تداخلی در زمینه مفاهیم چیدمان داخلی با طراحی و معماری دکوراسیون به وجود آمده که باید کاربردهای این دو سبک را از یکدیگر جدا کرد.

طراح دکوراسیون و کارشناس معماری در ادامه بیان داشت: فارغ‌التحصیلان رشته مبلمان و دکوراسیون وارد بازار کار شده‌اند و انتظار می‌رود با کمک آنها اصول و نظم در صنعت معماری و طراحی داخلی به وجود آید و شاهد رشد این صنعت مهم و فراگیر باشیم.

وی ادامه داد: معماری و طراحی داخلی ما تا پیش از این  دچار سردرگمی بود، اما اکنون شهرداری اصول و روش سختی را مدنظر قرار داده است که سازندگان برای نمای ساختمان‌ها نیز باید تأییدیه داشته باشند که این دقت نظر می‌تواند کمک بسیاری به ایجاد سیمای واحد و منظر زیبای شهری کند.

این کارشناس معماری، انجام کار تخصصی در هر رشته‌‌ای را سبب تسهیل و پیشرفت در کار عنوان کرد و تصریح کرد: باید روالی در پیش بگیریم که شرکت‌های مهندسان مشاور، فقط طرح و نقشه، همراه با نظارت بر اجرای کار را انجام دهند تا در این صورت کارها تخصصی پیش ‌رود و سبب افزایش بهره‌وری و کسب نتایج بهتر ‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول