اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

30 هزار اصله نهال در اردبیل کاشته شده است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: در حوزه فضای سبز و زیباسازی شهری 30 هزار اصله نهال کاشته شده است.

30 هزار اصله نهال در اردبیل کاشته شده است

صدیف بدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: امسال 30 هزار اصله نهال با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی اردبیل کاشت شده و ما این نهال‌ها را با تولید سه ساله در مناطق مختلف کاشته‌ایم.

وی تصریح کرد: با مساعد شدن شرایط جوی نهال‌کاری و گل‌کاری در شهر اردبیل آغاز شده و امسال تلاش می‌کنیم با سه برابر افزایش عملکرد در این حوزه پارک‌ها، میادین و مکان‌های مختلف تفریحی ـ گردشگری را آراسته به گل‌ها و نهال‌های با دوام کنیم.

شهردار اردبیل یادآور شد: در بحث گل‌کاری در یک حرکت انقلابی سعی داریم با کاشت و جایگزینی انواع گل‌ها زمینه یک تحول خوب فراهم شده به طوری که 20 هزار جعبه که معادل 600 هزار بوته گل است کاشته شده و آماده عمل‌آوری در سطح شهر است.

بدری به خبرنگار فارس بیان داشت: تا زمانی که آب و هوا اجازه می‌دهد این کشت انجام شده اما با توجه به عمر کوتاه بوته‌های بنفشه به سرعت قادر خواهیم بود از اواخر این ماه بوته‌های اطلسی را جایگزین آنها کنیم.

این مسئول ادامه داد: همه این بوته‌ها در نهالستان‌های ما کشت شده به طوری که ما یک میلیون بوته گل اطلسی امسال تولید و در مناطق مختلف کشت کرده و یا در آینده کشت می‌کنیم.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: امسال همچنین تکلیف برخی از پارک‌های نیمه تمام رها شده را کامل می‌کنیم و پروژه‌هایی را نیز در خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسانیم.

بدری به برنامه تدوین شده از سوی روابط عمومی شهرداری اشاره کرد و گفت: قرار است هر ماه به صورت مستمر اعضای شورای شهر از پروژه‌ها بازدید کنند و در جریان روند اجرایی کمی و کیفی پروژه‌ها قرار گیرند.

شهردار اردبیل از عنایت و راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل قدردانی کرد و یادآور شد: بیانات امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته ما را مورد تفقد قرار دادند قدردانی می‌کنیم.

بدری در پایان سخنان خود در مورد وضعیت کارگران شرکتی و قراردادی شهرداری اردبیل نیز به خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری‌ها از مقررات استخدامی دولتی مستثنی هستند ما به ساماندهی نیروی انسانی خود اقدام کرده‌ایم ولی دراین زمینه نیروهای حجمی و قراردادی با کار معین از قوانین و مقررات مستثنی شده‌اند که در این زمینه به جد از حق و حقوق کارگران حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول