اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات دور دوم صورت گرفت

اعلام حمایت جامعه اسلامی اصناف اردبیل از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی

خبرگزاری فارس: جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در آستانه مرحله دوم انتخابات با دعوت مردم به مشارکت بیشتر در این مرحله، از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی اردبیل حمایت کرد.

اعلام حمایت جامعه اسلامی اصناف اردبیل از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که صبح امروز جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل صادر کرد، ضمن تاکید بر وحدت نمایندگان و راهیابی دو کاندیدای جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در مرحله اول منصور حقیقت‌پور و کمال‌الدین پیر‌موذن به مجلس، این مجموعه در مرحله دوم از کاندیدای متعهد و شاخص جبهه متحد اصولگرایی مصطفی افضلی‌فرد حمایت می‌کند.

در این بیانیه که با شعار معنویت و رفاه همگانی، کار و مهرورزی برای همه، عزت و آبادانی ایران اسلامی منتشر شده است جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل ضمن خضوع در پیشگاه ملت بزرگ اردبیل نسبت به حضور حماسی که تجلی بصیرت و آگاهی مردم بود و قدردانی از انتخاب شایسته منصور حقیقت‌پور و کمال‌الدین پیر‌موذن در دور اول اعلام می‌دارد برای ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در پیگیری و تحقق مطالبات به حق وتاریخی مردم اردبیل در بهره‌مندی از منابع ملی و دفاع همه جانبه از حقوق مردم در تخصیص اعتبارات و کسب جایگاه شایسته در مجلس حمایت قاطع خود را از شخصیت متعهد، متخصص و شجاع مصطفی افضلی‌فرد کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی اعلام می‌دارد.

در بخش پایانی این پیام جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل اظهار امیدواری کرده است بار دیگر با انتخابی شایسته گام‌های بزرگی در راه رفاه همگانی و عزت و آبادانی ایران اسلامی در مجلس نهم شورای اسلامی برداشته شود.

 

فراخوان احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی اجتماعی اردبیل برای حضور با شکوه در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین جمعی از احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی اعم از جبهه متحد اصولگرایی، جبهه پایداری، ایستادگی، تشکل‌های صنفی و دیگر نهادهای انقلابی مردم مومن و متعهد اردبیل، نیر، نمین و سرعین را به حضور با شکوه در انتخابات مرحله دوم دعوت کردند.

در این اطلاعیه‌ها آمده است: ایران اسلامی در آستانه گام برداشتن عزت‌آفرین در بهبود شرایط و ادامه تعاملات جهانی و همچنین وادار کردن استکبار جهانی به پذیرش درخواست‌های منطقی ایران در حوزه انرژی هسته‌ای و پیروزی قاطع در دور دوم مذاکرات در بغداد حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم در انتخابات مرحله دوم بسیار ضروری به نظر می‌رسد و باید قدر این حضور و مشارکت جدی را دانست.

جبهه متحد اصولگرایی در فراخوان دعوت مردم حوزه انتخابیه اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین برای حضور در مرحله دوم انتخابات تصریح کرده‌ است: در کنار حضور شایسته و عزت‌آفرین انتخاب نماینده سوم این حوزه انتخابیه جایگاه و عظمت مجمع نمایندگان استان در مجلس نهم را اعتلا می‌بخشد و اسباب یک عزت مضاعف را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول