اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کمک به نیازمندان

طرح "تجلی محبت" در مهدیشهر کلید خورد

خبرگزاری فارس: طرح "تجلی محبت" به منظور کمک به نیازمندان و محرومان مستحق در مهدیشهر کلید خورد.

طرح "تجلی محبت" در مهدیشهر کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، مسئول اجرای طرح "تجلی محبت" در مهدیشهر صبح امروز در مراسم آغاز این طرح بیان کرد: طرح تجلی محبت در سپاه ناحیه مهدیشهر در سال‏های گذشته شکل گرفته است.

رحیمه عرب گفت: هدف از راه‏اندازی این طرح، کمک به خانواده‏های بی‏بضاعت و برآورده شدن بخشی از جهیزیه زوج‏های جوان با کمک خیّران و مردم ‌است.

وی افزود: در سال گذشته به 13 جوان که از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و مؤسسه خیریه فدک شهرستان مهدیشهر معرفی شدند و واجد شرایط بودند، کمک‏هایی ارائه شد.

مسئول اجرای طرح "تجلی محبت" در مهدیشهر میزان هزینه طرح تجلی محبت را در سال 90 بیش از 3 میلیون و 500 هزار تومان بیان کرد و افزود: این کمک‏ها از طریق مردم و خیّران و بعضی از فرماندهان پایگاه‏های بسیج شهرستان مهدیشهر انجام شده و به هر زوج بیش از 300 هزار تومان تعلق گرفته است.

عرب عنوان کرد: ‌این جهیزیه‏ها شامل لوازم زندگی مانند یخچال، گاز، ‌وسایل آشپزخانه و سایر لوازم زندگی بوده که پس از جمع‏آوری در طول سال، به افراد واجد شرایط تحویل شده است.

مسئول اجرای طرح "تجلی محبت" در مهدیشهر اظهار داشت: در سال 91 نیز حدود 50 زوج واجد شرایط از طرف کمیته امداد و مؤسسه خیریه فدک به حوزه کوثر مهدیشهر معرفی شده‏اند و امیدواریم به کمک خیّران بتوانیم پاسخ‌گوی آنها باشیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول