اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای 2 طرح

جوانان دامغانی مجری امور فرهنگی شدند

خبرگزاری فارس: دو طرح فرهنگی اجتماعی با حضور جوانان و با موفقیت در دامغان اجرا شد.

جوانان دامغانی مجری امور فرهنگی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، یکی از این طرح‏ها، طرح "آدینه" بود که صبح امروز در کلاته‏رودبار دامغان اجرا شد و فرمانده بسیج مرضیه دامغان در این زمینه گفت: طرح آدینه ابتکاری بوده که برای نخستین بار در این شهر اجرا شده است.

فضه هراسانی تصریح کرد: این طرح با هم‏فکری بسیجیان انجام شده و طرح آدینه در حقیقت نوعی نگه‌داری از کودکان است که باید بیش از پیش تقویت و در شهرستان دامغان عملیاتی شود.

فرمانده بسیج مرضیه دامغان هم‌چنین بیان داشت: نماز جمعه تریبون انقلاب اسلامی است و به خاطر حضور مطلوب‏تر و شرکت حداکثری مردم به خصوص بانوان جوان در نماز جمعه و به منظور همکاری و کمک به مسئولان ستاد برگزاری نماز جمعه، این طرح را در نمازهای جمعه نیز اجرایی می‏کنیم.

به گزارش دیگری از فارس دامغان،‌ امروز هم‌چنین به همت بسیج ادارات شهرستان دامغان، مراسم بزرگداشت حضرت زهرا(س) در دانشگاه علمی کاربردی و بنیاد شهید شهرستان دامغان برگزار شد و فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان در آن گفت: آنچه مذهب تشیّع را از سایر مذاهب متمایز ساخته، توسل و توجه جاری به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

محمدرضا قدرت‌آبادی افزود:‌ با در نظر داشتن جایگاه عزاداری و گوهر ارزشمندی که در آن نهفته است، ضرورت برپایی این مراسم و مجالس برای مریدان و پیروان آن بزرگواران بر کسی پوشیده نیست.

در این مراسم، بسیجیان اداره‏های اقتصاد و دارایی، منابع طبیعی و بنیاد شهید حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول