اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متکی در جمع مردم آباده:

شرکت در انتخابات ضروری و واجب است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصو‌لگرایان گفت: حضور در دور دوم انتخابات مجلس امری واجب است چرا که اگر از این حق مسلم استفاده نشود، دیگران به جای مردم تصمیم می‌گیرند.

شرکت در انتخابات ضروری و واجب است

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده منوچهر متکی بعد از ظهر امروز در جمع مردم آباده اظهار داشت: رویکرد اصلی جبهه متحد اصولگرایان نگه‌داشتن اهداف رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

متکی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات دور نخست نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان از در صحنه‌بودن مردم انقلابی ایران اسلامی در تمام ابعاد سیاسی و اجتماعی است.

وی تصریح کرد: کسانی که با نیت خیر و هدف خدمت وارد عرصه انتخابات می‌شوند باید بنا به تشخیص خود از کاندیدای مورد نظر حمایت و پشتیانی کنند، چراکه این کار، پیوستن آنان به رود خروشان ملت ایران است.

وزیر سابق امور خارجه بیان داشت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های آباده، بوانات و خرمبید دو نفر برای دور دوم معرفی شده‌اند و هدف این است که افراد اصلح و دین‌مدار وارد عرصه سیاسی کشور شوند.

متکی اضافه کرد: برای اجرای تحقق منویات امام راحل و مقام معظم رهبری باید تمام آحاد جامعه در اقیانوس جوشان انقلاب اسلامی حضور پرشور داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصو‌لگرایان با اشاره به اینکه هر حزب و مجموعه‌ای به داشته‌های خود افتخار می‌کند، افزود: قبل از انقلاب اسلامی، نظامی در کشور حاکم بود که از نوک تا فرق سر در تمام زمینه‌های نظامی، سیاسی وابسته بود و به این وابستگی افتخار می‌کرد.

وزیر سابق امور خارجه تصریح کرد: هنر حضرت امام قطع وابستگی بود و در این راستا اقشار جامعه به این خودباوری رسیده‌اند که نوکر خارجی بودن عمل زشت و ناپسندی است.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصو‌لگرایان بیان داشت: رهنمودهای حضرت امام بعد از اتکا به پروردگار، استقلال و تکیه بر آحاد جامعه اسلامی بود، چراکه مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند و باید به تشخیص خود عمل کرده و به دیگران توجهی نداشته باشند و به افرادی اصلح و معتقد به نظام اسلامی رای دهند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات واجب عینی است و مانند خواندن نماز باید به آن توجه جدی کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصو‌لگرایان با اشاره به اینکه طی 10 سال گذشته بازگشت به اصولگرایی یکی از اهداف مدیریتی کشور است، گفت: مجموعه اصولگرایان به صورت متحد وارد عرصه انتخابات شدند و جبهه آبادگران ایران اسلامی در دور هفتم و هشتم در انتخابات شرکت کردند اما اکثریت به جبهه متحد اصولگرایان منجر شد.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول