اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

450 نفر در برگزاری انتخابات زهک همکاری دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: 450 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات دور دوم در شهرستان زهک همکاری دارند.

450 نفر در برگزاری انتخابات زهک همکاری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، احمد دهمرده ظهر امروز در جلسه توجیهی عوامل اجرایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فرعی زهک در کانون اقبال لاهوری این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه در مرحله نخست در حوزه انتخابیه فرعی زهک هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و تخلف انتخاباتی نیز گزارش داده نشده است.

وی افزود: در مرحله دوم هم تعداد 450 نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات همکاری دارند و تعداد 58 شعبه اخذ رای ثابت و سیار نیز در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

فرماندار زهک بیان داشت: در دوره قبل عوامل اجرایی امانتداران خوبی بودند و باید در این مرحله حساس‌تر هم این ماموریت بزرگ را به خوبی انجام دهند.

دهمرده گفت: مردم شهرستان زهک همواره پشتیبان آرمان‌های مقدس نظام بوده‌اند و با آمادگی که وجود دارد با شرکت گسترده‌تر خود این را ثابت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان زهک در دور نخست انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حضور گسترده و پر‌رنگی داشتند.

فرماندار زهک ادامه داد: مردم منطقه این بار نیز همچون گذشته ثابت خواهند کرد که ولایتمدار و پشتبان نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و با حضور در پای صندوق‌های رأی، اقتدار خود را نشان خواهند داد.

دهمرده اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم امنیتی برای حضور مردم در روز 15 اردیبهشت، در پای صندوق‌های رأی اندیشیده شده است و مردم می‌توانند با آسوده خاطر به کاندیدای مورد نظرشان رأی دهند.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان زهک با حضور خود در روز جمعه، بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد و بر اتحاد و همدلی قومی و طایفه‌ای خود بیش از پیش می‌افزایند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول