اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

استقرار دانشگاه آزاد در شبانکاره خواسته مردمی است

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: استقرار دانشگاه آزاد در شبانکاره خواسته مردمی است.

استقرار دانشگاه آزاد در شبانکاره خواسته مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان در شبانکاره اظهار داشت: در بخش شبانکاره مسئولان توجه خود را به رفع مشکلات مردم جلب کرده‌اند و با تمام توان در این راستا گام برداشته‌اند.

وی افزود: توجه به نیازهای فرهنگی از مسائل مهمی است که با توجه به رویکردهای دولت خدمتگزار در این بخش شاهد آن بوده‌ایم و در این راستا اقدامات وسیعی صورت پذیرفته که تمامی شهروندان شبانکاره از آنها آگاهی دارند.

چترسنجی ادامه داد: مردم بخش شبانکاره از دیرباز طالب علم و دانش بوده‌اند و همواره در راه گستره حوزه علمی در این بخش گام برداشته‌اند و توسعه فضاهای علمی بخش شبانکاره را از مهم‌ترین خواسته‌های خود از مسئولان دانسته‌اند.

این مسئول در همین راستا ابراز داشت: برای توسعه و ارتقای ظرفیت و توان علمی این بخش با تلاش‌های مسئولان شاهد استقرار دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی در این شهر بوده‌ایم.

بخشدار شبانکاره با اشاره به استقبال پرشور اهالی این بخش از واحد‌های آموزشی مذکور بیان داشت: در دانشگاه پیام نور شبانکاره شاهد تحصیل 700 دانشجو در رشته‌های مختلف هستیم و در دانشگاه علمی کاربردی این بخش 150 دانشجو به تحصیل می‌پردازند.

چترسنجی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر استقرار دانشگاه آزاد اسلامی در شبانکاره به یکی از خواسته‌های مهم مردم این بخش تبدیل شده و شورای اسلامی شهر شبانکاره پیگیری‌های فراوانی در این راستا انجام داده است.

بخشدار شبانکاره گفت: مردم برای استقرار دانشگاه پیام نور در این شهر با تمام توان همکاری کردند و به مسئولان قول مساعد می‌دهیم با اتحاد و وحدت مردم و مسئولان بخش شبانکاره شرایط لازم برای استقرار این دانشگاه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول