اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط یک دستگاه بالگرد صورت گرفت

بازدید استاندار گیلان از شعب اخذ رأی آستارا

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان توسط یک دستگاه بالگرد از شعب اخذ رأی شهرستان مرزی آستارا بازدید کرد.

بازدید استاندار گیلان از شعب اخذ رأی آستارا

 به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا مهدی سعادتی لحظاتی قبل با حضور بر شعب اخذ رأی در مسجد جامع آستارا از نزدیک حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را مشاهده کرد.

مهدی سعادتی در حاشیه این بازدید به خبرنگار فارس در آستارا اظهار داشت: از نزدیک میزان حضور و مشارکت مردم  در شعبات مختلف شهرستان‌های گیلان را می‌بینیم که آستارا از جمله آن است.

وی میزان مشارکت مردم گیلان در شعب اخذ رأی را بسیار خوب و چشمگیر توصیف کرد و افزود: صبح امروز از طریق ویدئو کنفرانس با تمام فرمانداران شهرستان‌های استان در ارتباط بودیم و عصر امروز شعب اخذ رأی شرق گیلان مورد بازدید قرار می‌گیرد.

استاندار گیلان حضور مردم آستارا در پای صندوق‌های رٱی را باشکوه خواند و تصریح کرد: مردم با عزمی قوی و راسخ به میدان آمدند و با بصیرت و آگاهی به فرد مورد نظر خود رأی می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: چشم دشمنان به این حرکت مردم دوخته شده است که بار دیگر حضور حداکثری مردم دشمنان را مأیوس می‌کند.

سعادتی تشکیل مجلس مقتدر و قانونمند را با انتخاب آگاهانه مردم امکانپذیر خواند و یادآور شد: بهترین مردم دنیا را داریم و به وجودشان افتخار می‌کنیم.

در آستارا 56 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

انتهای پیام/خ۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول