اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور جوانان

همایش "بینش مطهر " در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: در سی و دومین سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری همایش تخصصی بینش مطهر با حضور پرشور جوانان همدان برگزار خواهد شد.

همایش "بینش مطهر " در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، سیدعبدی افتخاری ضمن تبریک هفته معلم به همه اساتید و معلمان و مربیان کشور اظهار داشت: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.

وی ادامه داد: انسان نیز با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس معلم ثبت کرده است. معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک می‌کند و ندای فطرت را به گوش همه می‌رساند. همچنین سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می سازد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان تصریح کرد: در این مسیر خطیر، بزرگانی گام نهاده‌اند که نامشان بر تارک زمان می‌درخشد، علامه شهید استاد مرتضی مطهری از همین طایفه مقدس است که در سنگر تعلیم و تعلم، به قله‌های رفیعی دست یافت تا آنجا که معمار انقلاب اسلامی که خود معلمی بزرگ است همه آثار شهید مطهری را مفید می‌داند و بهره‌برداری از آنها را سفارش می‌کند.

وی ادامه داد: به منظور شناخت هر چه بهتر جوانان با تفکرات شهید مطهری در سی و دومین سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری همایش تخصصی بینش مطهر با موضوع ((چرایی، چیستی طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری )) با سخنرانی حجت الاسلام دکتر سوزنچی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

افتخاری ادامه داد: در این همایش مربیان، اساتید، گروه‌های مطالعاتی شهید مطهری، جوانان و علاقمندان حوزه‌های مطالعاتی آثار استاد حضور خواهند داشت.

وی گفت: در حاشیه این همایش نمایشگاه سیراندیشه شهید مطهری نیز برگزار خواهد شد و بسته‌های فرهنگی مرتبط با اندیشه‌های استاد شهید مطهری در بین مخاطبان توزیع خواهد شد.

 همایش بینش مطهر روز پنج شنبه 14 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی ولیعصر واقع در خیابان میزاده عشقی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول