اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معارف دین به قلم آیت‌الله صافی گلپایگانی منتشر شد

خبرگزاری فارس:‌ جلد سوم کتاب معارف دین اثر جدید آیت‌الله صافی گلپایگانی‌ منتشر شد.

معارف دین به قلم آیت‌الله صافی گلپایگانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله صافی گلپایگانی از جمله مراجع عظام تقلید و فقهای نامداری است که سال‌هاست فضلاء و بزرگانِ اهل مطالعه و تحقیق از تألیفات و نوشتارهای علمی ایشان استفاده می‌کنند.

وی با تألیف بیش از 100 عنوان کتاب علمی که مشتمل بر کتاب‌هایی مانند «منتخب الأثر فی الامام الثانی عشر» است، قلم خویش را وقف خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و ترویج معارف دین اسلام کرده است.

یکی از تألیفات ارزشمند این استاد حوزه، کتاب معارف دین است که در قالب پرسش و پاسخ به تبیین معارف و هدایت‌های اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام پرداخته است.

دو جلد از این اثر گرانقدر در سال‌های اخیر به زیور طبع آراسته شده است و هم‌اکنون جلد سوم آن در 448 صفحه و 14 فصل و پاسخ به 367 سئوال، با قلم روان و شیوای این مرجع عالیقدر منتشر شده است.

خداشناسی، عدل الهی، نبوّت، امامت و مهدویت، جهان پس از مرگ، معارف قرآنی، معارف روایی، ادعیه و زیارات، مسائل اجتماعی اسلام، تربیت دینی، فلسفه احکام، ادیان، مذاهب و فرق، تاریخ و در نهایت رؤیا، علوم غریبه، سحر و جادو فصل‌های چهارده‌گانه این کتاب را تشکیل می‌دهد.

علاقمندان به تهیه آثار حضرت آیت الله صافی گلپایگانی می‌توانند در نمایشگاه بین‌المللی کتاب به سالن ناشران عمومی راهروی 27 مراجعه کنند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول