اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت شهید مطهری:

فصلنامه تماشاگه راز منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت شهید مطهری از انتشار نخستین شماره فصلنامه تماشاگه راز در اردیبهشت ماه خبر داد.

فصلنامه تماشاگه راز منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد جعفری‌جلوه پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم‌شیرازی اظهار داشت: تلاش بر این بوده تا این دوره از فعالیت‌ها در راستای رویکرد علمی و تخصصی و کاربردی به جای رویکردهای احساسی و تبلیغی مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: به همین دلیل شعار «مطهری؛ الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» را نصب‌العین فعالیت‌های امسال خود قرار داده‌ایم چرا که استفاده از اندیشه‌های بزرگانی چون شهید مطهری در این زمینه مطرح بوده است.

رئیس ستاد بزرگداشت شهید مطهری ابراز کرد: برنامه‌ها و همایش‌های تخصصی کاربردی در حوزه و دانشگاه با عناوینی چون «مطهری و تحول در علوم انسانی»، «مطهری و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «مطهری و سرمایه و کار تولید ملی» و ده‌ها همایش دیگر از این دست برنامه‌ریزی شده که  اجرا می‌شود.

وی همچنین از برپایی همایش جهانی حکمت مطهر با حضور اسلام شناسان خارجی خبر داد و اضافه کرد: امسال در مسجد اعظم با همکاری حوزه علمیه قم نیز برنامه‌ای برگزار می‌شود ضمن اینکه در نجف اشرف هم برنامه‌ای با هدف بزرگداشت شهید مطهری برگزار خواهد شد.

جعفری‌جلوه از انتشار نخستین شماره فصلنامه تماشاگه راز توسط معاونت پژوهشی بنیاد شهید مطهری خبر داد و افزود: نخستین شماره این فصلنامه اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

وی همچنین از رونمایی آزمایشی سایت جامع شهید مطهری خبر داد و افزود: حضور گسترده در فضای مجازی و فعالیت‌های فرهنگی و هنری و برگزاری نخستین دوره جشنواره آئین مطهر در حوزه هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

رئیس ستاد بزرگداشت شهید مطهری از آغاز تالیف داستان بلند زندگی شهید مطهری خبر داد و گفت: امید است این برنامه‌ها پاسخگوی نیاز زمان باشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول