اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هیئت فوتبال استان اصفهان انجام می‌شود

برگزاری دوره ارتقای داوری درجه دو به یک در اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول واحد داوران هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: این هیئت دوره ارتقای داوری درجه دو به یک را با مدرسی ایرج نظری در محل آموزش‌های اختصاصی هیئت فوتبال مدنظر قرار داده است.

برگزاری دوره ارتقای داوری درجه دو به یک در اصفهان

رضا دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در دوره ارتقای داوری درجه دو به یک در اصفهان که به مدت سه روز و با مدرسی ایرج نظری در محل آموزش‌های اختصاصی هیئت فوتبال برگزار می‌شود تعداد 30 نفر از داوران درجه دو کشور حضور دارند.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در دوره ارتقای داوری درجه دو به یک در صورت موفقیت در تست‌های عملی و نظری می‌توانند مدرک داوری درجه یک را دریافت کنند .

مسئول واحد داوران هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: دوره ارتقای داوری درجه دو به یک در اصفهان از روز یک‌شنبه 10 اردیبهشت‌ جاری آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، هیئت فوتبال استان اصفهان به مانند همیشه خود را برای برگزاری دوره‌ای متنوع آموزشی و داوری آماده کرده و به طور حتم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد برپایی دوره‌های خاص فوتبال در این هیئت هستیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول