اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

وضعیت سی‌.ان.‌جی در یاسوج نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد از وضعیت جایگاه‌های سی‌.ان.‌جی در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و گفت: مردم هر روز در این زمینه به ما مراجعه و گلایه‌مندی خود را اعلام می‌کنند.

وضعیت سی‌.ان.‌جی در یاسوج نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی توسط رهبری اظهار کرد: این نامگذاری توسط رهبر حکیم و اندیشمند ایران اسلامی نشان‌دهنده ضرورتی مهم در کشور است که همه مردم و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: امسال با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و همه دشمنی‌ها و عنادهای دشمن در این بخش، وظیفه داریم برای عملیاتی کردن این فرمان همت و توان خود را بیش از گذشته به کار گیریم.

الفونه به برخی مشکلات گرانی و بیکاری اشاره کرد و ابراز داشت: طبق گزارش‌های اداره کار و تامین اجتماعی این شهرستان، اکنون تعداد 7 هزار و 934 کارگاه تولیدی داریم که متاسفانه بخشی از این کارگاه‌ها به دلیل مشکلات عدیده اقتصادی نیمه فعال و یا غیر فعال شده‌اند.

مقام عالی اجرایی در شهرستان بویراحمد تصریح کرد: انتظار می‌رود که در سال جاری با حمایت‌های خاص دولت از واحدهای تولیدی و تخصیص اعتبارات متناسب با فعالیت‌های بخش تولیدی، شاهد رونق کسب و کار باشیم.

فرماندار بویراحمد قابلیت‌های این شهرستان در بخش کشاورزی را ارزنده عنوان کرد و بیان داشت: در سال جاری اعتبارات بسیار خوبی به این بخش اختصاص داده شده است که جذب آن‌ها در کمترین زمان موجب رونق کسب و کار خواهد شد.

الفونه در بخش دیگری از این نشست با انتقاد از وضعیت جایگاه‌های سوخت سی.‌ان.‌جی در شهر یاسوج اظهار کرد: مردم مراجعات زیادی در این خصوص به ما دارند و روزی نیست که درباره سی‌.ان.‌جی از ما توضیح خواسته نشود.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد: اکنون در شهر یاسوج مردم برای رفت و آمد خود با خودروها بیشتر به سوخت گاز دل بسته‌اند که خرابی پی در پی این جایگاه‌ها هم ما و هم مردم را با مشکل مواجه ساخته است.

وی از مسئولان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خواست تا یک بار برای همیشه این معضل را برطرف و نگرانی مردم را رفع کنند.

الفونه در این نشست از افتتاح شرکت آب و فاضلاب شهری چیتاب در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول