اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته محقق شد

انجام 800 مورد بازرسی از کارگاه‌های نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان گفت: طی سال گذشته تعداد 802 مورد بازرسی از کارگاه‌های سطح شهرستان انجام شده است.

انجام 800 مورد بازرسی از کارگاه‌های نهبندان

حمید بهادری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: هم‌اکنون در این شهرستان 471 کارگاه شناسایی شده و تعداد یک‌هزار و 795 نفر کارگر در این کارگاه‌ها مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 802 مورد بازرسی از کارگاه‌های سطح شهرستان انجام شد، تصریح کرد: 681 مورد بازرسی ادواری و 121 مورد بازرسی موردی طی سال گذشته از کارگاه‌های مشغول فعالیت شهرستان انجام گرفته است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان از انجام 84 مورد بازرسی به منظور شناسایی اتباع بیگانه از سطح کارگاه‌های شهرستان طی سال گذشته خبر داد و افزود: در این راستا تعداد 22 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز شناسایی شدند.

بهادری تعداد کمیته‌های حفاظت فنی تشکیل شده در شهرستان را 33 کمیته دانست و اظهار داشت: طی سال گذشته ابلاغیه‌های رفع نقص و پیگیری‌های صادره توسط این نهاد 441 مورد بوده است.

وی از معرفی تعداد 9 طرح بنگاه‌های زودبازده طی سال گذشته به بانک‌های عامل خبر داد و گفت: مبلغ تسهیلات این تعداد طرح معرفی شده رقمی بالغ بر 13 میلیارد ریال بوده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان ادامه داد: 9 طرح بنگاه‌های زودبازده اجرا شده در سطح شهرستان برای 30 نفر اشتغالزایی داشتند.

بهادری در ارتباط با واحد بیمه بیکاری این اداره تصریح کرد: لیست مقرری‌بگیران بیمه بیکاری 18 نفر و لیست قطع‌شدگان مقرری بیمه بیکاری این اداره تعداد 15 نفر است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته تعداد هفت نفر برای کسب آموزش و مهارت به مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان معرفی شدند، یادآور شد: در سال گذشته تعداد 19 پرونده در کمیته تشخیص بیمه بیکاری این نهاد بررسی شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهبندان اضافه کرد: در سال گذشته تعداد پرونده‌های انتقالی بیمه بیکاری یک پرونده بوده و 18 نفر برای بیمه بیکاری به شعبه تامین اجتماعی شهرستان معرفی شدند.

بهادری از برگزاری تعداد 17 دوره آموزش(پودمان) طی سال گذشته در شهرستان خبر داد و افزود: تعداد ساعت آموزش این دوره‌های آموزشی 136 ساعت و نفرات آموزش دیده 260 نفر بوده و در نهایت عملکردی 2 هزار و 186 نفر ساعت آموزش را داشتیم.

وی اظهار داشت: تعداد 13 دوره ترویجی توسط این اداره طی سال گذشته در سطح شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول