اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار رئیس اداره ورزش دماوند:

مربیان بدحجاب در دماوند کنار گذاشته می‏شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند نسبت به کنار گذاشتن مربیان بدحجاب در این شهرستان برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب بین ورزشکاران هشدار داد.

مربیان بدحجاب در دماوند کنار گذاشته می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران-دماوند، احمد پازکی عصر امروز در جمع مسئولان فرهنگی شهرستان دماوند اظهار داشت: ظاهر همه ورزشکاران به ویژه فعالان در عرصه‏های ورزشی پرطرفداری مانند فوتبال همواره باید آراسته‏ باشد.

وی ادامه داد: مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در راستای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، مربیان آموزشی بدحجاب را پس از چند بار تذکر، کنار می‏گذارد.

پازکی اضافه کرد: متاسفانه برخی از این مربیان با اشاره به نحوه آرایش موی سر و همچنین شیوه پوشش ورزشکاران در جامعه به نوعی قصد توجیه بدحجابی خود را دارند.

* افزایش 2 برابری بهای بلیت استخرهای شمال‏شرق تهران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با انتقاد از افزایش بهای بلیت استخرهای منطقه در آستانه فصول گرم سال خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از استخرهای مناطق مختلف شمال‏شرق استان تهران، بهای بلیت خود را گاه تا دو برابر افزایش داده‏اند.

وی ادامه داد: این در حالی است که براساس بخشنامه‏های ابلاغی، استخرهای منطقه نباید افزایش بهایی در ورودی خود ایجاد کنند.

پازکی اضافه کرد: در حال حاضر خانواده‏های اغلب متوسط به لحاظ درآمد مالی شهرستان دماوند برای استفاده فرزندان خود از مجموعه‏های ورزشی و تفریحی تابستانی ملزم به پرداخت 15 هزار تومان برای سه فرزند هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با اشاره به برخی بهانه‏جویی‏ها برای افزایش بهای ورودی استخرهای منطقه خاطرنشان کرد: بهانه‏هایی که اغلب صاحبان استخرهای منطقه بدان اشاره می‏کنند را باید واهی دانست.

وی تصریح کرد: متصدی استخر دماوند بهای بلیت آن را امسال افزایش نمی‏دهد و به طور قطع با همین ورودی کنونی می‏تواند همه مخارج خود را تامین کند.

* افزایش فرصت‏های ورزشی، کاهش بی‏فرهنگی است

پازکی با اشاره به ارتباط مستقیم ورزش و فرهنگ خاطرنشان کرد: به طور قطع پرداختن نسل جوان و نوجوان به رشته‏های ورزشی مختلف به ویژه ورزش شنا که مورد تاکید رسول مکرم اسلام (ص) نیز هست، می‏تواند به توسعه امور فرهنگی بینجامد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ادامه داد: ایجاد هر مجموعه ورزشی سبب بسته شدن سلولی از زندان و کاستن آمار بزهکاری در جامعه می‏شود.

وی اضافه کرد: البته این مهم با تسهیل مسیر پرداختن جوانان و نوجوانان به ورزش در سایه عنایت همه مجموعه‏های فرهنگی و اجتماعی دولتی و غیردولتی محقق می‏شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول