اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی باقرشهر:

توجهی ویژه به افزایش بهره‌وری شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی باقرشهر با تاکید بر افزایش فعالیت‌های مثبت گفت: مسئولان و کارگران توجه ویژه‌ای به بالابردن میزان بهره‌وری داشته باشند.

توجهی ویژه به افزایش بهره‌وری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، میرجلال موسوی در مراسم تقدیر از کارگران نمونه شهرداری باقرشهر ضمن تبریک هفته کار و کارگر با اشاره به جایگاه ویژه کارگران در دین مبین اسلام گفت: در وصف جایگاه کارگران، ذکر این نکته کافی است که پیامبر اکرم (ص) دست پینه بسته کارگر را می‌بوسد، و ارزش خدمات این قشر را برای مسلمانان نمایان می‌سازد.

عضو شورای اسلامی باقرشهر اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری با عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، از مسئولان و کارگران می‌خواهم که توجه ویژه‌ای به بالابردن میزان بهره‌وری و فعالیت مثبت در کارها داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی شهرداری که در پی قانون برنامه پنجم توسعه به وجود آمده است، عنوان کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در پیگیری و حل مشکلات کارکنان تأکید ورزیده و تمام تلاش خود را در زمینه تامین حقوق و امور رفاهی کارگران و پرسنل به‌کار می‌بندد و از همه عزیزان می‌خواهم با صرفه‌جویی به شهرداری در پیشبرد اهداف خود کمک کنند.

همزمان با روز جهانی کارگر از پنج کارگر نمونه شهرداری باقرشهر که تلاش و اثرگذاری بیشتری در اهداف و برنامه‌های شهرداری داشته‌اند با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سید محمدعلی بابایی شاغل در واحد آتش‌نشانی باقرشهر به عنوان کارگر نمونه و برتر و مهرداد میرزاحیدری از واحد موتوری، قاسم سیاوش از واحد خدمات شهر، محسن نویدی‌اربط از واحد خدمات اداری و ابراهیم کلکو تقدیر شد.

این گزارش حاکی است، مراسم تقدیر از کارگران نمونه شهرداری باقرشهر با حضور جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر، علی فرجی و میرجلال موسوی نائب رئیس و عضو شورای اسلامی، معاونان و مدیران شهرداری باقرشهر در نمازخانه شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول