اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

مشکل حمل و نقل زائران مرقد امام راحل برطرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت:‌ ناوگان حمل و نقل زائران حرم مطهر با مشکل مواجه است و باید تدابیری اندیشیده شود تا در صورت امکان از استان‌های همجوار، اتوبوس تهیه کنیم.

مشکل حمل و نقل زائران مرقد امام راحل برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی پیرفلک پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: دوستداران امام هر روز در حال افزایش هستند.

وی ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام، نشان‌دهنده این است که روش و سیره این بزرگمرد تاریخ معاصر جهان اسلام، در حال درنوردیدن همه مرزهای تاریخ بشری است.

پیرفلک با بیان اینکه برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شامل چند برنامه محوری است، گفت:‌ تعداد مشتاقان اعزام به مراسم سالگرد ارتحال بسیار زیاد است و ناچار هستیم افراد را به گروه‌های مختلف تقسیم کنیم تا همه اقشار بتوانند اعزام شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد علاقه‌مندان بیش از سهمیه تعیین شده، متذکر شد: ‌قائمشهر در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال، جز نخستین‌ شهرستان در استان است.

فرماندار قائمشهر اذعان داشت:‌ در باره ناوگان حمل و نقل زائران با مشکل مواجه هستیم و باید تدابیری اندیشیده شود تا در صورت امکان از استان‌های همجوار، ناوگان تهیه کنیم.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول