اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتی خبر داد

تحقق صددرصد اشتغال تعهد شده شهرستان دشتی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتی از تحقق صددرصد اشتغال تعهد شده شهرستان دشتی خبر داد.

تحقق صددرصد اشتغال تعهد شده شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حسین خالقی ظهر امروز در آیین تجلیل از کارگران نمونه دشتی اظهار داشت: پیشرفت‌های خوبی در حوزه کار در سطح شهرستان دشتی حاصل شده و سال گذشته این اداره مقام برتر دستگاه اجرایی را در جشنواره شهید رجایی کسب کرد.

خالقی افزود: کسب مقام اول شورای سازش، کسب مقام اول بازرسی ، کسب مقام اول در حوزه روابط کار و هیئت حل اختلاف شهرستان دیگر افتخارات کسب شده بوده است.

وی افزود: پیگیری زمین برای احداث مجموعه ورزشی کارگران،تحقق صددرصد اشتغال تعهد شده شهرستان، تشکیل شورای سازش، افتتاح بیش از 30 طرح تعاونی و تشکیل 57 تعاونی در گرایش‌های مختلف و برگزاری برنامه‌ها و همایش‌ها و کارگاه‌های مختلف بخشی از کارهای انجام شده بوده است.

خالقی یادآور شد: در سال گذشته از تعداد 678 نفری که برای اشتغال به شرکت‌ها معرفی شده‌اند تعداد 310 نفر به کار گمارده شدند.

خالقی یادآور شد: کارگران شهرستان‌های دشتی و تنگستان هرگونه مشکلات و مسائل کارگری خود را تا حصول نتیجه نهایی می‌توانند در خورموج پیگیری کنند.

وی ادامه داد: طبق ماده 162 هیئت‌های حل اختلاف از طرفین اختلاف برای حضور در جلسه رسیدگی، کتباً دعوت می‌کنند و عدم حضور هر یک از طرفین یا نماینده تام‌الاختیار آنها مانع از رسیدگی و صدور رأی توسط هیئت نمی‌شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مگر آنکه هیئت حضور طرفین را ضروری تشخیص دهد، در این صورت فقط یک نوبت تجدید دعوت می‌کند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول