اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری جشنواره ورزشی زنان فاطمی قم در 8 رشته

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری جشنواره ورزشی زنان فاطمی در قم خبر داد.

برگزاری جشنواره ورزشی زنان فاطمی قم در 8 رشته

سیده لیلا عنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: تمام تلاش خود را در سال جدید برای رشد و توسعه بیش از پیش ورزش بانوان به کار گرفته‌ایم و در این مسیر به بخش‌های مختلف اعم از همگانی، قهرمانی، فرهنگی و آموزشی توجه ویژه داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های اخیر جهش خوبی در ورزش بانوان قم ایجاد شده است و فضاهای جدیدی برای ورزش بانوان احداث شده که در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در حالی که 45 هیئت ورزشی در قم به صورت رسمی و در ورزش حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، بانوان ورزشکار قم نیز در بخش‌های همگانی و قهرمانی 35 رشته ورزشی فعال هستند.

وی ابراز داشت: در طول سال برنامه‌های مختلف ورزشی بین بانوان ورزشکار برگزار می‌شود که برخی از آن شامل اعزام تیم‌های ورزشی بانوان قم به رقابت‌های لیگ و قهرمانی رشته‌های مختلف ورزشی است و بخش دیگری مربوط به مسابقات استانی است.

عنبری عنوان کرد: این در حالی است که در کنار اعزام‌ها و رقابت‌های استانی، توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی ورزش بانوان داریم و در این زمینه جشنواره‌های مختلف فرهنگی ورزشی را در طول سال در قم برگزار خواهیم کرد.

وی بیان داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی نخستین برنامه جدی ورزش بانوان در سال جدید است که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) در روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

عنبری یادآور شد: این جشنواره برای بانوان ورزشکار و علاقمند به ورزش در نقاط مختلف استان قم در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود و قطعا با استقبال بسیار خوبی از سوی بانوان دوستدار ورزش در قم روبه‌رو خواهد شد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در این جشنواره فرهنگی ورزشی، بانوان شرکت‌کننده به اجرای حرکات نمایشی و رقابت در هشت رشته ورزشی از جمله تکواندو، کاراته، جودو، ژیمناستیک، اسکیت، ووشو و ورزش‌های بومی و محلی خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر نگاه مسئولان به ورزش بانوان بسیار خوب و مثبت‌تر از گذشته شده است، امکانات خوبی به ورزش بانوان اختصاص یافته و معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان همگام با سایر نهادها از جمله شورای اسلامی شهر و استانداری قم به دنبال این است که بانوان به ورزش جذب شده و سطح سلامتی بانوان قمی افزایش یابد.

عنبری خاطر نشان کرد: بانوان علاقمند به شرکت در جشنواره فرهنگی ورزشی زنان فاطمی استان قم برای کسب اطلاعات لازم در خصوص نحوه برگزاری این همایش می‌توانند به معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 2935901 تماس بگیرند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول