اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شوراها صورت گرفت

بازدید خبرنگاران قمی از پروژه‌های عمرانی شهر

خبرگزاری فارس: خبرنگاران قمی همزمان با هفته شوراها از پروژه‌های عمرانی شهر قم بازدید و از نزدیک روند احداث و ساخت آنها را مشاهده کردند.

بازدید خبرنگاران قمی از پروژه‌های عمرانی شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همزمان با هفته شوراها خبرنگاران قمی ظهر امروز از پروژه‌های عمرانی شهر قم از جمله مونوریل، مترو و میدان امام خمینی(ره) بازدید کردند.

خبرنگاران در این بازدید از نزدیک با روند ساخت و احداث پروژه‌های مختلف آشنا شدند اما در این بازدید بر خلاف اعلام قبلی خبری از مسئولان شهری نبود.

در ابتدای این بازدید پروژه میدان امام خمینی(ره) مورد بازدید قرار گرفت که مهندس ناظر پروژه به بیان ویژگی‌های پروژه و وضعیت فعلی آن پرداخت.

حضور در کارگاه اصلی پروژه مونوریل بخش دیگری از بازدید خبرنگاران بود که مسئولان ناظر پروژه موقعیت فعلی آن را بازگو کردند.

خبرنگاران با حضور در تونل پروژه مترو با نحوه حفاری سنتی آشنا شده و مسئولان این پروژه متذکر شدند که به زودی دستگاه TBM به منظور حفاری الکترونیک برای ایمنی بیشتر در کار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول