اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان در اداره‌کل ورزش خراسان‌رضوی تأکید کرد

تبلیغات روشی برای مقابله با الگوهای بیگانه

خبرگزاری فارس: معاون امور جوانان در اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: برای اینکه زنان ما از الگوهای بیگانه تاثیرپذیری نداشته باشند باید از فرصت‌های ناب در تبلیغات فرهنگی به منظور افزایش آگاهی استفاده کنیم.

تبلیغات روشی برای مقابله با الگوهای بیگانه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدهادی طالبیان صبح امروز در نشست هم‌اندیشی کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر که در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: برای رسیدن به بسترهای مناسب باید از قالب‌های مناسبی استفاده شود که امیدواریم در این جلسه به هم‌اندیشی مناسب به راهکارهای اساسی در این حوزه دست یابیم.

معاون امور جوانان در اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با بیان اینکه این برنامه‌ها نباید تنها به یک هفته اختصاص پیدا کند، ادامه داد: در برنامه‌ریزی برای این نشست‌ها باید به اجرای آن در طول فصل و یا سال اهمیت داده شود تا با تکرار این برنامه‌ها به نتایج قابل توجهی برسیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه فرهنگی، اطلاع‌رسانی بسیار کم صورت گرفته است، تأکید کرد: کتاب‌های بسیار خوبی در این زمینه منتشر شده است که متأسفانه از آن حمایت نمی‌شود.

طالبیان افزود: در کشور ما برای تبلیغات فرهنگی در حوزه زنان، به ویژه در مناطق محروم کار و سرمایه‌گذاری بنیادین انجام  نشده است.

معاون امور جوانان در اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی ادامه داد: بنابراین برای اینکه زنان ما از الگوهای بیگانه تأثیرپذیری نداشته باشند باید از فرصت‌های ناب در تبلیغات فرهنگی به منظور افزایش آگاهی استفاده کنیم.

طالبیان تصریح کرد: اگر برگزاری این کمیته به شکل دائمی باشد ما می‌توانیم از نظرات نمایندگان همه ارگان‌ها و نهادها در طول سال برای تبیین برنامه‌ریزی‌های راهبردی استفاده کنیم.

در ادامه جلسه رامش رامتینی دبیر کمیته ورزش و جوانان در ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر اظهار داشت: یکی از دست‌یافته‌های پ‍ژوهشی در حوزه زنان و دختران که توسط ستاد جوانان استان انجام شده وجود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی متأثر از کم اطلاعی این قشر است.

دبیر کمیته ورزش و جوانان در ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر گفت: طبق پ‍‍ژوهش‌های انجام شده در ستاد جوانان استان خراسان‌رضوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در زنان و دختران ناشی از نبود آگاهی آنان است.

دبیر کمیته هفته زن در کمیته ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: در گفت‌وگو با بسیاری از زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی آنها اطلاعات کمی در این موارد داشتند.

وی با بیان اینکه ما باید به دنبال فرصت‌های ناب و طلایی برای اطلاع‌رسانی در این حوزه باشیم، افزود: این فرصت‌ها خوش‌بختانه در کشور ما کم نیستند، از جمله آن می‌توان به اعیادی که مربوط به حضرت فاطمه‌زهرا(س)، حضرت زینب کبری(س) و حضرت معصومه(س) به عنوان الگوهای اسلامی و اعتقادی برتر در جامعه زنان اشاره کرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول