اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل:

هزار ناظر مرحله دوم انتخابات را نظارت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: در مرحله دوم انتخابات و در قالب شبکه نظارت 2 هزار ناظر بر صحت و سلامت انتخابات نظارت کامل دارند.

هزار ناظر مرحله دوم انتخابات را نظارت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار پیش از ظهر امروز در نشست اعضای هیئت نظارت بر انتخابات اردبیل اظهار داشت: در مرحله دوم انتخابات که تبلیغات آن از روز پنج‌شنبه آغاز شده برای انتخاب تنها نماینده باقیمانده از حوزه انتخابیه استان در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین از بین دو کاندیدا یک نفر راهی مجلس می‌شود.

وی با اعلام اینکه در مرحله اول انتخابات تکلیف 223 کرسی مجلس مشخص شده است، خاطرنشان کرد: 65 کرسی باقیمانده مجلس نهم در مرحله دوم انتخابات مشخص می‌شود که روز جمعه 15 اردیبهشت ماه 130 کاندیدا با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل یادآور شد: از استان اردبیل نیز تکلیف شش کاندیدا مشخص شده و تکلیف کرسی هفتم این استان نیز در انتخابات با شکوه روز 15 اردیبهشت ماه تعیین می‌شود.

بیدار از آمادگی کامل هیئت نظارت استان با انجام وظایف قانونی در برگزاری سالم انتخابات خبر داد و افزود: ما در یک آسیب‌شناسی دقیق نقاط ضعف و قوت را احصا کردیم و تلاش کردیم با آموزش‌ها و بررسی‌های مختلف در شبکه نظارت تقویت انجام وظایف و رسالت را زمینه‌ساز شویم.

این مسئول گفت: به یقین حضور گسترده مردم در روز 15 اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین همانند 12 اسفند اسباب یک عزت و استقلال واقعی را برای کشور و استان فراهم می‌آورد به طوری که حضور آحاد مردم خود بهترین مکانیزم نظارت بر سلامت انتخابات است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل با یادآوری اینکه ملت ایران با اطمینان و اعتماد کامل در انتخابات همیشه سربلند بیرون آمده‌اند، ادامه داد: در این مرحله نیز مردم بار دیگر غرور و عظمت ملی را احیا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بیدار در پایان سخنان خود بیان داشت: در مرحله دوم به تقویت نیروهای نظارتی هم از لحاظ کمی و هم کیفی پرداختیم به طوری که روز 15 اردیبهشت ماه در یک روند سالم انتخاباتی باشکوه و گسترده را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول