اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 تا 14 اردیبهشت ماه

50 رسانه همایش معماری دست‌کند ایران را پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع‌رسانی نخستین همایش معماری دست‌کند ایران گفت: خبرنگاران 50 رسانه داخلی برگزاری این همایش را 12 تا 14 اردیبهشت جاری در کرمان پوشش می‌دهند.

50 رسانه همایش معماری دست‌کند ایران را پوشش می‌دهند

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پوشش خبری همایش معماری دست‌کند ایران توسط 50 رسانه داخلی  اظهار داشت: این افراد از خبرنگاران شبکه‌های مختلف رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و سایر رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب هستند.

وی با بیان اینکه این همایش برای نخستین‌بار در ایران به میزبانی کرمان برگزار می‌شود، افزود: اطلاع‌رسانی این همایش از اهمیت خاصی برخوردار است و به همین دلیل تلاش شده تا اطلاع‌رسانی آن، به بهترین شکل انجام شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی نخستین همایش معماری دست‌کند ایران خاطر نشان کرد: معماری دست‌کند برای بسیاری از افراد ناشناخته است و در این همایش سعی می‌شود به بهترین وجه اطلاع‌رسانی درباره این نوع معماری انجام شود.

افضلی با اشاره به اینکه در این همایش میهمانان و صاحب‌نظرانی از کشورهای مختلف جهان حضور دارند، گفت: ضمن تبادل تجربیات و دستاوردهای شرکت کنندگان در زمینه معماری دست‌کند، این افراد از نزدیک با معماری دست‌کند در ایران آشنا و آخرین تجربیات متخصصان داخلی کشور درباره معماری دست‌کند مطرح می‌شود.

به گزارش فارس، همایش معماری دست‌کند به میزبانی استان کرمان از 12 تا 14 اردیبهشت ماه جاری در مرکز بین‌المللی علوم و تحقیقات پیشرفته و علوم محیطی ماهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول