اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش معماری دست‌کند ایران اعلام کرد

ارائه 21 سخنرانی در همایش معماری دست‌کند ایران

خبرگزاری فارس: 21 سخنرانی توسط متخصصان، صاحبنظران و اساتید داخلی و خارجی در دو روز اول نخستین همایش معماری دست‌کند ایران در کرمان ارائه می‌شود.

ارائه 21 سخنرانی در همایش معماری دست‌کند ایران

مهناز اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه نخستین همایش معماری دست‌کند ایران از 12 تا 14 اردیبهشت ماه جاری در ماهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: 21 سخنرانی توسط متخصصان، صاحبنظران و اساتید داخلی و خارجی در دو روز اول نخستین همایش معماری دست‌کند ایران در کرمان ارائه می‌شود.

اشرفی خاطر نشان کرد: سه کارگاه تخصصی با عنوان‌های "روستاهای تاریخی کندوان"، "میمند" و "نوش‌آباد" نیز در این همایش برپا می‌شود.

وی ابراز داشت: برگزاری کارگاه واژه‌شناسی معماری دست‌کند ایران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نخستین همایش معماری دست‌کند ایران است.

اشرفی افزود: همایش معماری دست‌کند ایران مصادف با ارسال پرونده نخستین سایت دست‌کند ایران به منظور قرار گرفتن در فهرست میراث جهانی برای سال 2013 میلادی‌ برگزار می‌شود و میهمانانی از کشورهای مختلف جهان از جمله سوئیس و فرانسه در این همایش به ارائه مقاله و سخنرانی می‌پردازند. 

دبیر علمی نخستین همایش معماری دست‌کند ایران‌ با اشاره به حضور دانشجویان رشته‌های باستان‌شناسی، معماری و مرمت از سراسر کشور در این همایش‌ تصریح کرد: گردهمایی متخصصان مختلف کشوری در این همایش که سال‌های زیاد در این زمینه تجربه اندوخته‌اند، نقش مهمی در ارائه تجربیات و تبادل نظر در ارتباط با معماری دست‌کند دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول