اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر:

حمایت مدیران بوشهر از برگزاری کارگاه فهم معماری ستودنی بود

خبرگزاری فارس: دبیر کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر گفت: حمایت مسئولان و مدیران استان بوشهر از برگزاری کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر ستودنی بود.

حمایت مدیران بوشهر از برگزاری کارگاه فهم معماری ستودنی بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر وحید قاسمی صبح امروز در آیین اختتامیه کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر بر ضرورت برگزاری چنین کارگاه‌هایی و تاثیر آن بر اوضاع نابسامان شهرهای ایران تاکید کرد.

قاسمی با اشاره به حمایت بوشهری‌ها از کارگاه بیان کرد: کارگاه با همه لحظات تلخ و شیرین آن به پایان رسید، اگر کارگاه به انتهای راه نزدیک شده، به دلیل حمایت‌های مسئولان و مقامات بوشهری است، آنها آنقدر مهربان و مشتاق بودند که بذر شوق را در ما نیز می‌کاشتند.

وی در ادامه از نوشاد رکنی، نصری اشرفی، شادمهر راستین، پیروز کلانتری و همه مهمانان ویژه «کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر» برای حضور در کارگاه هفتم قدردانی کرد.

قاسمی افزود: همکاران 120 نفره دبیرخانه از هیچ تلاشی برای برگزاری هر چه بهتر کارگاه دریغ نکردند، مشارکت دوستان از همه استان‌های کشور از جمله خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، اصفهان و تهران شامل حال کارگاه شد.

دبیر «کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر» جمع 300 نفره دانشجویان را مهم‌ترین اتفاق این کارگاه خواند و عنوان داشت: مهم‌ترین نکته کارگاه، گردهمایی شش روزه دانشجویان بود که فرصتی را برای بهتر فکر کردن ایجاد کرد، دیدن سختی‌های فراوان و تحمل کردن در این کارگاه، به شرکت کنندگان ما درس زندگی آموخت که برای من مهم‌ترین اتفاق است، جوانان ما باید به قامت سرزمین خود قد بکشند چرا که ارزششان بیش از این است.

وی در پایان تاکید کرد: شرکت کنندگان باید خبرهای خوب کارگاه را به استان های خود ببرند و از فرهنگی که حلقه گمشده این روزهای ماست حرف بزنند. من امیدوارم هر قصور و کوتاهی را بر ما ببخشید.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی اظهار داشت: از همه اساتید گرانقدر که با همکاری یکدیگر توانستند این کارگاه را برگزار کنند تشکر می‌کنم، من دوست داشتم که از ابتدا در کارگاه شرکت کنم اما به دلیل مشغله فراوان تنها در جریان گزارش‌های آن قرار گرفتم.

مسعود نصوری افزود: این کارگاه برای نخستین‌ بار در استان بوشهر برگزار شد و امیدوارم نتایج آن بر فرهنگ بوشهر و معماری تاریخی این شهر تاثیرگذار باشد.

در ادامه این مراسم حمیدرضا سپهری، مدیر مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران از همه افراد حاضر در کارگاه و آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول