اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه:

بندر سیراف هویت خلیج فارس است

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه گفت: بندر سیراف هویت خلیج فارس است.

بندر سیراف هویت خلیج فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بخش عسلویه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه به نیازهای ایران اسلامی در سطح جهانی و ملی امسال را سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی" نامیده‌اند و مدارس باید نقش خود در فرهنگ‌سازی تولید ملی را به خوبی ایفا کنند.

بخشدار عسلویه تصریح کرد: راهکاری که معاندان و ایادی دنیای کفر و استکبار در سال‌های اخیر در برابر ایران اسلامی پیش رو گرفته‌اند، تحریم و تهدید اقتصادی است و از این طریق سعی در اخلال سیستم انقلاب و نظام مقدس اسلامی را داشته‌اند که همواره با درایت رهبر معظم انقلاب این ترفند‌ها بی‌اثر مانده‌اند.

نادری با تبریک روز شوراها بیان کرد: شور و مشورت یکی از مفاهیم اسلامی و قرآنی است و با ایجاد قانون تشکیل شوراها در نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه‌ساز تبلور این حقیقت دینی و اسلامی در جوامع انسانی است.

وی اضافه کرد: شوراهای اسلامی شهرها و روستاها از بدو تاسیس تاکنون تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم شریف و ولایی ایران اسلامی به کار گرفته‌اند و موفقیت‌های ارزشمندی در این زمینه به دست آورده‌اند.

این مسئول بیان کرد: شوراهای اسلامی همواره در بطن مردم قرار دارند و با حضور در میان مردم و آشنایی از نیازها و خواسته‌های اساسی ایشان زمینه را برای پیشرفت شهرها و روستاها هموار می‌کنند.

بخشدار عسلویه ادامه داد: مسئله آموزش و پرورش از مسائل مهم اجتماعی است که همواره مسئولان ایران اسلامی بر آن توجه دارند و برای توسعه و ترقی سطح آموزش تلاش می‌کنند.

نادری عنوان کرد: روز معلم فرصت مناسبی برای تشکر و قدردانی از زحمات فراوان و بی‌شائبه معلمان عزیز و گرامی در جامعه است و باید از تمام توان و امکانات در این راستا بهره ببریم.

وی در همین ارتباط تاکید کرد: از مسئولان آموزش و پرورش بخش عسلویه می‌خواهیم شرایط مطلوب برای قدردانی از معلمان را فراهم آورند و در تمام مراحل ایشان را به نحو مطلوب یاری خواهیم کرد.

بخشدار عسلویه به روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و گفت: خلیج فارس 6 هزار سال قدمت دارد و بندر سیراف هویت خلیج فارس است.

نادری اذعان کرد: روز ملی خلیج فارس شاهد برپایی برنامه‌های ارزشمندی در استان بودیم و مردم مشارکت خوبی داشتند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول