اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

نقاط حادثه‌خیز بندر کنگان برطرف می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: نقاط حادثه‌خیز بندر کنگان برطرف می‌شوند.

نقاط حادثه‌خیز بندر کنگان برطرف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در بازدید از بندر کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرهای مهم استان و کشور است و برطرف شدن نقاط حادثه‌خیز کنگان در دستور کار شورای ترافیک قرار دارد.

وی افزود: بسیاری از نقاط پرخطر با نظر شورای ترافیک شهرستان کنگان شناسایی شده و به زودی نسبت به برطرف شدن این نقاط اقدام می‌کنیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: تعدادی از تقاطع‌ها و بریدگی‌های کنگان در ایجاد تصادفات تاثیرگذار هستند که نسبت به ساماندهی آنها اقدامات لازم انجام می‌شود.

یزدان‌شناس تصریح کرد: برای برطرف شدن این نقاط باید شورای ترافیک نظر بدهد و در واقع اجرای هرگونه طرح ترافیکی در شهرستان نیاز به مصوبه شورای ترافیک و کارشناسان راهنمایی و رانندگی دارد.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک باید اجرایی شود گفت: رعایت نکردن مصوبات شورای ترافیک در واقع تخطی از قانون است و مسئولان باید نسبت به تصمیمات شورای ترافیک جدیت داشته باشند.

فرماندار کنگان بیان کرد: شهر کنگان به دلیل ترافیک بالایی که دارد باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و با توجه به عبور ماشین‌های سنگین از مسیر داخل شهر باید فکری اساسی برای برطرف شدن نقاط پرخطر داشته باشیم.

یزدان‌شناس گفت: حفظ جان مردم مهم‌ترین اولویت در تصمیم‌گیری‌هاست و باید به گونه‌ای عمل کنیم که امنیت جانی مردم تامین شود.

وی اضافه کرد: شهرداری کنگان همواره همکاری خوبی با شورای ترافیک داشته و امیدوار هستیم با تدابیر شورای ترافیک و فرمانداری کنگان و شورای اسلامی و شهرداری بندر کنگان شاهد بهبود وضعیت ترافیکی بندر کنگان باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول