اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور معاون اول رئیس‌جمهور

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی خوزستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و خدمات فنی مهندسی خوزستان، فردا با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در آبادان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و صادراتی خوزستان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آخرین دستاوردهای استان در بخش مصالح ساختمانی، موادغذایی، چینی‌آلات و یراق‌آلات در این نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و خدمات فنی مهندسی خوزستان عرضه خواهد شد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در این خصوص گفت: شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت به طور عمده از استان خوزستان هستند.

بهروز حسینی‌فر خاطر نشان کرد: همچنین نیاز بازار عراق به بخشی از کالاهایی که در استان تولید نمی‌شوند از سوی شرکت‌های تولیدی سایر استان‌ها تأمین خواهد شد.

وی گفت: به همین منظور از استاندار بصره عراق و بازرگانان جنوب عراق برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش صادرات به عراق اعلام کرد و افزود: در این رابطه هم پوستر در این کشور پخش شده و یک تیزر تلویزیونی نیز تهیه و در یکی از شبکه‌های این کشور در حال پخش است.

همچنین 5 هزار و 247 واحد مسکن‌مهر خوزستان در شهرستان‌های شوش، شوشتر، آبادان، هندیجان و بهبهان فردا توسط معاون اول رئیس‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

محمدرضا رحیمی با حضور در شهرستان بهبهان یک‌هزار و 114 واحد مسکن‌مهر شهری و یک‌هزار و 100 واحد مسکن‌مهر روستایی را افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول