اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

جرائم پسماند دو برابر می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: با توجه به مفاد قانونی، جرائم پسماند برای افراد خاطی در این زمینه، دو برابر می‌شود.

جرائم پسماند دو برابر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار داشت: افرادی که یکبار در سال به عنوان متخلف در دفع پسماند جریمه شوند در بار دوم با جریمه‌هایی مضاعف مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به مفاد قانونی در این باره افزود: در قانون پسماند که سال‌های گذشته ابلاغ شده جرائم سنگینی برای متخلفان در این زمینه در نظر گرفته شده است و به این دلیل در بار نخست بین 200 هزار تومان تا 10 میلیون تومان جریمه منظور شده که در نوبت دوم این جرائم دوبرابر محاسبه می‌شود.

شهردار شوشتر تأکید کرد: تخلف در این زمینه در سطح شهر شوشتر بسیار زیاد است و به این دلیل آلودگی شهر در این زمینه افزایش یافته است و شهرداری باید از اهرم‌های قانونی خود در این باره استفاده کند.

دُر با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین مشکل در این باره، دفع نخاله‌های ساختمانی است، افزود: برای مقابله با دفع غیر اصولی نخاله‌های ساختمانی مکانی در شهر مشخص شده که همه موظف هستند ضایعات ساخت و ساز را در مکان‌های در نظر گرفته شده دفع کنند، در غیر این‌ صورت با متخلفان برخورد شدید خواهد شد.

وی با گلایه از پیمانکاران و دستگاه‌های حفار در شوشتر گفت: پیمانکاران و دستگاه‌های حفار به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و اقدامات غیراصولی آنها مشکل آفرین شده است.

شهردار شوشتر با بیان اینکه دستگاه‌های زیر نظر وزارت نیرو برای شهرداری مشکل ایجاد کرده‌اند، تأکید کرد: ادارات آب و فاضلاب و سازمان آب و برق در شوشتر ترانشه‌های خود را رها کرده‌اند که این موضوع باعث دلخوری شهروندان از این نهاد شده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول