اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی خبر داد

فارس رکورددار کشور در ساخت شهرک صنعتی

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: در دو سال اخیر 20 شهرک صنعتی در استان فارس ایجاد شده است که این موضوع حد نصاب جدیدی در ایجاد بیشترین تعداد شهرک‌های صنعتی در کشور محسوب می‌شود.

فارس رکورددار کشور در ساخت شهرک صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ایرج موفق صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی بزرگ شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد 20 شهرک صنعتی در فارس در سال‌های 89 و 90 معادل فعالیت صورت گرفته در زمینه ایجاد شهرک‌های صنعتی در 20 سال قبل از آن است و شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق کمتر توسعه یافته ایجاد شده است.

وی همچنین با بیان اینکه استان فارس در جذب اعتبارات ملی و استانی در حوزه شهرک‌های صنعتی از استان‌های شاخص و برتر کشور محسوب می‌شود، گفت: این مهم بیانگر فعالیت‌ها و تلاش‌های مناسب انجام شده توسط مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز ابراز داشت: در دو سال اخیر بیش از 700 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان اجرایی شده است.

علی همت افزود: بیش از 300 طرح عمرانی در دو سال اخیر در شهرک‌های صنعتی اجرایی شده و هم‌اکنون در تمام شهرستان‌های فارس زیرساخت موجود برای استقرار واحدهای صنعتی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شرایط برای سرمایه‌گذاری و توسعه صنعتی در فارس فراهم است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول