اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

مردم در انتخابات نقش خود را به شایستگی ایفا کردند

خبرگزاری فارس: معاونت سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: مردم با شرکت گسترده در انتخابات، نقش خود را در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... به خوبی و شایستگی ایفا کردند.

مردم در انتخابات نقش خود را به شایستگی ایفا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده، کمال فیروزآبادی صبح امروز در جلسه‌ای با حضور فرمانداران، هیئت‌های اجرایی و نظارت حوزه انتخابیه آباده، بوانات و خرمبید و با هدف هماهنگی بیشتر در برگزاری مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات شهرداری آباده برگزار شد، با تقدیر از مردم به خاطر مشارکت گسترده در انتخابات 12 اسفند ماه 90 و همچنین تشکر از دست‌اندرکاران امر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن قبل از انتخابات تحریم‌ها را شدیدتر و تبلیغات گسترده‌ای با هدف ایجاد حس ناامیدی در مردم و بی‌اعتمادسازی به نظام آغاز کرده بود، یک‌بار دیگر مردم به ندای مرجع و رهبرشان لبیک گفتند و با حضور و مشارکت حداکثری خود در صحنه انتخابات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی و همبستگی خود را نشان دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه گرفتن امتیاز هسته‌ای در نشست اخیر 1+5 نشان از نتیجه همین پیروزی دارد، گفت: مهم‌ترین دغدغه تیم مدیریتی جدید این استان برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند بود که با شناسایی و انتصاب فرمانداران شایسته و توانمند در این راستا تلاش شد تا انتخابات نیز به نحو مطلوب و شایسته‌ای برگزار شود.

معاون استاندار فارس با اشاره به این که کار انتخابات در فارس کار مهم و پیچیده‌ای است، افزود: این استان با دارا بودن 29 شهرستان، 83 بخش، 94 شهر و 205 دهستان رتبه چهارم به لحاظ جمعیت و رتبه پنجم به لحاظ وسعت را در کشور دارا است.

فیروزآبادی ادامه داد: در این استان 15 حوزه انتخابیه وجود دارد که باید 18 نماینده انتخاب و به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند و با این حال کار انتخابات به خوبی برگزار و این مهم در شهرستان شیراز و حوزه انتخابیه آباده بوانات و خرمبید به مرحله دوم موکول شد. 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه انتخابات توسط خود مردم برگزار می‌شود مدیران از ستاد انتخابات تا فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از تمام امکانات و توان خود استفاده می‌کنند تا زمینه را برای برگزاری انتخاباتی شایسته فراهم کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس ایجاد حس اعتماد در برگزاری انتخابات را عاملی برای حضور و مشارکت بیشتر مردم دانست و آن را حاصل اجرای قانون بیان داشت و تصریح کرد: تمام کارهایی را که انجام می‌دهیم به این دلیل است که انتخابات در بهترین شرایط برگزار شود و مقدمه‌ای برای کار عمرانی و سازندگی، و ایفای نقش مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است.

در ادامه این جلسه محمدجواد عسکری فرماندار آباده و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های آباده، بوانات و خرمبید طی سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی به ارائه گزارشی از روند انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم پرداخت و گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونمند و پرشور مهیا شده و جلسات متعددی با شورای تأمین، هیئت اجرایی و نظارت و همچنین جلسات مشترکی با عوامل دست‌اندرکار انتخابات در شهرستان‌های خرمبید و بوانات تشکیل شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: جلسه‌ای نیز با حضور هر دو کاندید تشکیل شده و ضمن بررسی برخی مسائل و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات، تذکرات لازم برای رعایت اخلاق انتخاباتی و اجرای قانون داده شده است.

به گزارش فارس، حوزه انتخابیه آباده، بوانات و خرم بید با دارا بودن حدود 160 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن و پیش‌بینی و تجهیز 145 شعبه اخذ رأی کار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله دوم را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول