اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کیار:

برگزاری انتخابات سالم بهترین پاسخ به اعتماد مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کیار گفت: تمام تلاش‎ خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشکوه و بانشاط به کار گرفته تا اعتماد مردم به مجریان انتخابات را به بهترین نحو پاسخ دهیم.

برگزاری انتخابات سالم بهترین پاسخ به اعتماد مردم است

رضا طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: دور دوم انتخابات نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این راستا در شهرستان کیار به خوبی تدبیر شده است.

وی، تعداد دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی این دوره از انتخابات در شهرستان کیار را یک هزار و 200 نفر برشمرد و افزود: انتخابات در این شهرستان در دو حوزه مرکزی و حوزه ناغان برگزار می‌شود که عوامل اجرایی بر اساس نیاز این دو حوزه انتخاب و آموزش داده شده‌اند.

طاهری، آموزش را از مهم‌ترین برنامه‌های این فرمانداری در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات عنوان کرد و گفت: با توجه به رایانه‌ای بودن این دوره از انتخابات، آموزش‌های لازم در دو بخش عمومی ویژه مردم و بخش تخصصی ویژه مجریان انتخابات در نظر گرفته شده است که می‌تواند در برگزاری انتخابات سالم و بی‌حاشیه نقش بسزایی داشته باشد.

فرماندار شهرستان کیار در ادامه تعداد صندوق‌های الکترونیکی اخذ رای در این شهرستان را 59 صندوق برشمرد و تصریح کرد: از این تعداد 48 صندوق به صورت ثابت و 11 صندوق اخذ رای به صورت سیار پیش‌بینی شده است.

طاهری، حضور مردم در صحنه‌های حساس و مهم کشور را از مهم‌ترین ارکان نظام دانست و بیان داشت: مردم در همه صحنه‌های مهم کشور و در مواقعی که ضرورت داشته حمایت خود را از نظام اعلام و ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان نظام هستند.

وی برقراری فضایی آرام و سالم در روند انتخابات را ضروری دانست و گفت: تمام تلاش‎ خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشکوه و بانشاط به کار گرفته تا اعتماد مردم به مجریان انتخابات را به بهترین نحو پاسخ دهیم.

فرماندار شهرستان کیار جمعیت این شهرستان را 56 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد 40 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

طاهری با بیان اینکه در مرحله اول 98 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند، خاطرنشان کرد: امید می‌رود در مرحله دوم نیز مردم همیشه در صحنه این شهرستان حضور پرشور و حماسی داشته باشند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول