اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلیل‌آباد:

مرکز تعویض پلاک خودرو در خلیل‌آباد باید فعال شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلیل‌آباد از عدم فعالیت مرکز تعویض پلاک خودرو در شهرستان خلیل‌آباد انتقاد کرد.

مرکز تعویض پلاک خودرو در خلیل‌آباد باید فعال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حجت‌‌الاسلام اباصلت غفاری ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: با وجود هشت سال از ارتقای بخش خلیل‌آباد به شهرستان هنوز بعضی از ادارات در این شهرستان فعالیت ندارند.

وی با انتقاد از مسئولان ذی‌ربط در نیروی انتظامی که چرا زمینه ایجاد تعویض پلاک خودرو را در شهرستان فراهم نکردند، گفت: با توجه به کشاورزی و باغداری بودن منطقه مردم فرصت ندارند برای تعویض پلاک بیش از 30 کیلومتر مسیر این شهرستان را به کاشمر داشته باشند که می‌طلبد مسئولان اعم از نیروی انتظامی، شورا و شهرداری در فراهم‌ کردن امکانات و تمهیدات این مرکز در شهرستان اقدام نمایند.

امام جمعه خلیل‌آباد اعلام کرد: تعجب است مجوز مرکز تعویض پلاک به این شهرستان داده شده اما مسئولان از دایر نمودن آن جلوگیری کرده‌اند.

در ادامه، حسن صداقتی رئیس شورای اسلامی شهر خلیل‌آباد در همین زمینه اظهار داشت: شورا برابر اعلام نیروی انتظامی شهرستان همه امکانات لازم را در اختیار قرار داد، که نیروی انتظامی شهرستان این فضا را تأیید نکرده است.

وی افزود: در بدو شروع هر مجموعه‌ای کمبودهایی دیده می‌شود که به مرور تکمیل می‌شود.

صداقتی نیاز منطقه را به این مرکز ضروری دانست و از فرماندهی جدید نیروی انتظامی شهرستان خلیل‌آباد با توجه به تقاضای مردم و  امام جمعه خواستار پی‌گیری و تسریع در ایجاد این مرکز شد. 

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول