اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینی به مساحت 40 هکتار

پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری ثامن‌الائمه مشهد احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری ثامن‌الائمه مشهد با حمایت بخش دولتی در زمینی به مساحت 40 هکتار احداث می‌شود.

پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری ثامن‌الائمه مشهد احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری اظهار داشت: نیمی از هزینه‌های این پروژه نیز از سوی بخش خصوصی تأمین می‌شود.

هاشمی‌جواهری اظهار امیدواری کرد: با انجام امور مطالعاتی در این زمینه و جذب سرمایه‌گذار، مراسم کلنگ‌زنی این طرح با حضور استاندار خراسان‌رضوی به زودی برگزار شود.

وی این بازدید را آغاز مطلوبی برای توجه مسئولان به استفاده صحیح و منطقی همه مردم از امکانات موجود ورزشی عنوان کرد و گفت: با توجه به نیاز جامعه به‌ ویژه قشر جوان به بروز هیجانات درونی، می‌بایست برنامه‌ریزی برای مناسب‌سازی فضاهای ورزشی در ارتباط با تخلیه صحیح هیجانات صورت گیرد. 

معاونان برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و معاون امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی از روند احداث این پیست بازدید کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول